کد خبر : 183296
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 15:50
-

حسن زاده : مذاکره با مدیر کاربلدی چون نجاریان سخت نبود/ زمان کمی داریم اما کاملاً امیدواریم

حسن زاده : مذاکره با مدیر کاربلدی چون نجاریان سخت نبود/ زمان کمی داریم اما کاملاً امیدواریم

محسن حسن زاده سرمربی جدید تیم فوتسال شهروند ساری از چگونگی قبول هدایت این تیم و اهداف و برنامه هایش گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده که مراسم معارفه اش بعنوان سرمربی شهروند در جلسه تمرینی صبح یکشنبه ۲۰ مهرماه ۹۹ در بین بازیکنان برگزار شد، در خصوص حضورش در ساری گفت: از آنجا که آقای نجاریان از مدیران با سابقه و کاربلد فوتسال ماست طبیعتاً مذاکره با ایشان خیلی سخت نبود چرا که به همه امورات تیمداری، مربیان و بازیکنان واقف است. ما در یک فضای کاملاً محترمانه و دوستانه به توافق رسیدیم و قرارداد همکاری مان را منعقد کردیم. از طرفی در روزهای گذشته توافق کلی به صورت تلفنی انجام شده بود و در مذاکره روز شنبه هم بر سر جزئیات همکاری صحبت های خوبی داشتیم.

وی که در شهرهای فوتسالی ایران همچون قم، ساوه و مشهد سابقه مربیگری در لیگ برتر را داشته افزود: بنده در شهرهای مختلفی مربیگری کرده ام و امسال هم توفیق شد تا در خدمت شهروند ساری باشم و این برایم باعث خوشحالی است. البته تجربه جدیدی برای من به حساب می آید و همانطور که در تیم های دیگر همواره سعی کرده ام حضوری مثمر ثمر داشته باشم ان شاالله در این فصل نیز بتوانم برای شهروند که هواداران و مدیریت خوبی دارد موثر واقع شوم.

حسن زاده در ارزیابی وضعیت شهروند ساری و اهداف خود در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ امسال در ۲ گروه هفت تیمی برگزار می شود و تعداد تیم های مدعی هم نسبت به سالهای قبل بیشتر شده است، در نگاهی واقع بینانه سال سختی برای ما خواهد بود. ما باید با ۴ تیم دیگر برای سهمیه سوم صعود از گروه مان رقابت کنیم. از طرفی تعدادی از بازیکنان خوب شهروند از تیم جدا شده اند که این موضوع کار را  به مراتب سخت تر می کند. قطعاً تیم نیاز به ترمیم دارد و ان شاالله با هماهنگی مدیریت باشگاه سعی می کنیم در روزهای آتی با جذب چند بازیکن، نقاط ضعف مان را پوشش دهیم. با این حال هرگز نا امید نیستیم و امیدواریم بتوانیم به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم.

وی با اشاره به زمان اندک باقی مانده تا شروع لیگ گفت: با این شرایط طبیعتاً نمی شود روند آماده سازی را بصورت صد در صد انجام داد و رساندن تیم به شرایط ایده آل در این زمان کوتاه مقدور نیست اما سعی می کنیم ابتدا تیم را به لحاظ ذهنی و سپس به لحاظ بدنی و تاکتیکی به آمادگی نسبی برسانیم تا بتوانیم سه مسابقه اول مان که با تیم های مقاومت البرز، کراپ الوند قزوین و ستارگان ورامین است را با شرایط خوبی پشت سر بگذاریم تا ان شاالله از تعطیلاتی که بعد از آن سه هفته در مسابقات پیش بینی شده، نهایت بهره را برده و آماده سازی اصلی مان را در آن مقطع انجام دهیم.

سرمربی شهروند ساری با ابراز تأسف از شرایط کرونایی به وجود آمده که باعث برگزاری بدون تماشاگر مسابقات ورزشی شده است، اذعان داشت: شور و هیجان ورزش در همه سطوح و در همه جای دنیا به واسطه حضور تماشاگران است. انگیزه بازیکنان با حضور آنها چند برابر می شود و طبعاً عملکرد بهتری هم خواهند داشت. هواداران پرشور شهروند ساری هم که در ایران بسیار زبانزد هستند، حمایت بسیار خوبی را در سالهای اخیر از تیم شان داشته اند و یکی از عوامل موفقیت این تیم بوده اند اما متأسفانه امسال بدلیل شرایط حاضر، از حضورشان در زمان بازیها محروم هستیم و من از این بابت واقعاً متأسف هستم. آرزو می کنم این ویروس منحوس به زودی از بین رفته تا شرایط برای حضور هواداران خونگرم مان فراهم شود.

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر از اعتماد مجموعه شهروند ساری و علی الخصوص آقای دکتر نجاریان به بنده تشکر می کنم. تشکر ویژه ای هم از ایشان بابت صبوری شان در یکی دو هفته اخیر می کنم چرا که بنده علیرغم اینکه قراردادی با تیم ستارگان ورامین امضا نکرده بودم اما تعهد اخلاقی به این تیم داشتم و در این مدت منتظر تعیین تکلیف آنها بودم تا اینکه در روزهای اخیر با کسب اجازه از مسئولان ورامینی تصمیم گرفتم در خدمت تیم خوب شهروند باشم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.