کد خبر : 183933
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1399 - 8:27
-

تعویق فوتسال قهرمانی آسیا و پیرشدن تیم ملی فوتسال

تعویق فوتسال قهرمانی آسیا و پیرشدن تیم ملی فوتسال

یا تعویق مجدد فوتسال قهرمانی آسیا میانگین سنی تیم ملی فوتسال باز هم بالاتر می رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، برای سومین بار تاریخ مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تغییرکرد و کرونا همچنان کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای برگزاری این بازی‌ها مستاصل کرده است. ابتدا قرار بود این مسابقات اسفند سال گذشته برگزار شود، سپس به مرداد امسال و در نهایت به آذر امسال موکول شد اما با توجه به گسترش شیوع کرونا و مخالفت کویتی‌ها برای برگزاری این بازی‌ها در کشورشان، در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بار دیگر این مسابقات را به تاخیر انداخت تا بازی‌ها به زمان نامشخصی موکول شود. این درحالی است که تیم‌ها آماده سازی چندان مناسبی هم برای این رقابت‌ها نداشتند. فعلا تاریخ احتمالی اسفند ۱۳۹۹ برای این بازی‌ها مطرح شده اما اگر وضعیت کرونا به همین ترتیب باشد احتمالا در تاریخ یاد شده هم برگزار نمی‌شود.
این تعویق گرچه از بابت میزان آماده سازی تیم‌ها که در شرایط مناسبی نیستند به سود همه از جمله ایران خواهد بود اما در حالی که انتقادات زیادی از کادرفنی تیم ملی بواسطه میانگین سنی بازیکنان می‌شود تیم ملی با ترکیب پیرتر روانه بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا می‌شود و هر بار که این بازی‌ها به تاخیر بیفتد تیم ملی پیرتر خواهد شد. با برگزاری بازی‌ها در اسفند سال ۹۹ تیم ملی با میانگین سنی یکسال پیرتر نسبت به تیمی که قرار بود اسفند سال ۹۸ به میدان برود در بازی‌ها شرکت می‌ کند که چندان خوشایند نیست.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

بازى ها ۴ سال هم عقب بیافتد ناظم الشریعه جرات و توانایی تعویض بازیکنان را ندارد چون بازیکنان تیم ملى تصمیم گیرنده اصلى هستند