کد خبر : 183980
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مهر 1399 - 8:09
-

کمالی: لغو اردوها به تیم ضربه می‌زند

کمالی: لغو اردوها به تیم ضربه می‌زند

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: لغو اردوها به طور حتم به ضرر تیم ملی تمام خواهد شد و در عملکرد ملی‌پوشان در مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی کوچک تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«مهسا کمالی» اظهار داشت: ۲ ماه است که لیگ برتر به اتمام رسیده و هنوز تکلیف لیگ فصل آینده مشخص نیست. اردوهای تیم ملی یکی پس از دیگری لغو می‌شود که در عملکرد تیم ملی در مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جام جهانی کوچک تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: چرا برای تیم ملی فوتسال مردان اردوی تدارکاتی می‌گذارند و حتی آنان برای برگزاری دیدار دوستانه به ازبکستان اعزام می‌شوند اما برای تیم ملی فوتسال زنان اردوی تدارکاتی نیز نمی‌گذارند.   در واقع تیم ملی فوتسال مردان کرونا نمی‌گیرند و ما کرونا می‌گیریم و نباید اردویی داشته باشم. با وجود آنکه دو بار قهرمان آسیا شدیم اما اصلا به تیم ملی رسیدگی نمی‌کنند.

ملی‌پوش فوتسال زنان همچنین گفت: برای این فصل پیشنهاد زیادی از تیم‌های مختلف داشتم اما هنوز قرارداد نبستم. اکنون در حال بدن سازی هستیم و بعد از مشخص شدن تکلیف لیگ برتر در خصوص تیم آینده خود تصمیم‌گیری میکنم.

وی خاطرنشان کرد: جالب اینجاست لیگ برخی از رشته‌های ورزشی در بخش زنان این هفته برگزار می شود اما هنوز تصمیمی برای لیگ فوتسال زنان نگرفته‌اند.  هر چقدر که دیرتر مسابقات لیگ برگزار شود، به تیم ملی آسیب بیشتری می‌رسد. حتی اگر اردیبهشت یا خرداد مسابقات آسیایی برگزار شود برای برگزاری اردو زمان کمی خواهیم داشت.

کمالی یادآور شد: نمی‌دانم امسال لیگ برتر چگونه برگزار می‌شود.  اگر مانند لیگ فوتبال تیم‌ها به ۲ گروه تقسیم شوند به نظرم نسبت به لیگ فشرده سال گذشته، فصل آسان‌تری را پیش‌رو داریم. تیم های خوبی در این فصل حضور دارند و امسال در نقل و انتقالات مبالغ خوبی پیشنهاد کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.