کد خبر : 184056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 9:31
-

لطف آبادی: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است

لطف آبادی: برگزاری گروهی لیگ به نفع همه است

ملی‌پوش فوتسال زنان گفت: برگزاری لیگ برتر به صورت گروهی و متمرکز به نفع همه است زیرا این رقابت‌ها با وجود بحران کرونا زودتر تمام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«زهرا لطف‌آبادی» اظهار داشت: به نظر می‌رسد مسوولان فدراسیون منتظر هستند تا لیگ دسته یک برگزار و ۲ تیم صعود کننده مشخص شود. پس از آن جلسه قرعه‌کشی را برگزار می‌کنند. بازی‌ها هم به صورت گروهی مانند لیگ برتر مردان برپا خواهد شد. اگر به این شیوه برگزار شود و تیم‌ها به ۲ گروه هفت تیمی تقسیم شوند و به صورت رفت و برگشت باشد، بهتر است زیرا لیگ زودتر به اتمام می‌رسد.

ملی‌پوش فوتسال زنان عنوان کرد: با توجه به بحران کرونا برای برگزاری لیگ و تدابیری که سازمان لیگ باید در نظر بگیرد، هیچ راهی به ذهنم نمی‌رسد. حتی اگر به خاطر این ویروس لیگ برتر برگزار نشود،  خیلی آسیب می‌بینیم و از لیگ و بازی‌ها دور می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فصل گذشته لیگ به دلیل شیوع ویروس کرونا قطع نمی‌شد و برگزار می‌شد، شرایط بهتری داشتیم. حتی اگر بحران کرونا بدتر شده بود نباید بازی‌ها را قطع می‌کردند. باید مدیریت قوی‌تر می‌شد تا بازی‌ها به خوبی به پایان می‌رسید.

لطف‌آبادی بیان داشت: برای این فصل از سه تیم پیشنهاد داشتم. اکنون در حال مذاکره هستم و هنوز مشخص نیست که کدام تیم را انتخاب کنم.

وی همچنین در خصوص افزایش دستمزدها گفت: افزایش دستمزدها چشمگیر نبوده اما تا حدی افزایش یافته است و باید با شرایط اقتصادی پیش برویم. وقتی شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود بازیکنان نمی‌توانند با مبلغ ۳۰ یا ۴۰ میلیون قرارداد ببندند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.