کد خبر : 184061
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 10:21
-

نظری: از مرداد ماه همه اردو ها لغو شود / علیرغم افتخارات بانوان ، تبعیض وجود دارد

نظری: از مرداد ماه همه اردو ها لغو شود / علیرغم افتخارات بانوان ، تبعیض وجود دارد

ملی پوش فوتسال بانوان از لغو اردوها گلایه می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوش فوتسال بانوان با بیان اینکه اردوی تیم ملی برای پنجمین بار لغو شد، گفت: باتوجه به اینکه هنوز اعزاممان به رقابتهای جام جهانی کوچک برزیل مشخص نیست، زمان برگزاری جام ملت های آسیا قطعی نشده و از طرف دیگر احتمال عدم برگزاری رقابت های لیگ برتر هم وجود دارد، برای همین آینده‌ای مبهم پیش رو داریم.

مهسا نظری بااشاره به لغو اردوی تیم ملی فوتسال بانوان، اظهارکرد: این اردو قرار بود از امروز(۲۸ مهر) شروع شود، اما اعلام کردند که به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: از مرداد ماه تاکنون سرمربی تیم ملی پنج بار برای برگزاری اردو لیست داده و بازیکنان را فراخوانده، اما هربار قبل از اینکه برگزار شود، می‌گویند لغو شده است.

ملی پوش فوتسال بانوان عنوان کرد: هرچند گفته می‌شود این اردو به دلیل دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا لغو شده، اما به نظر می‌رسد از جانب خود فدراسیون باشد، چراکه هم اکنون اردوی تیم ملی مردان و تیم‌های ملی والیبال و هندبال بانوان در حال برگزاری است.

وی به در پیش بودن رقابت‌های جام جهانی کوچک برزیل هم اشاره کرد و گفت: بعید می‌دانم امسال هم به این رقابت‌ها اعزام شویم. این مسابقات اواخر پاییز برگزار می‌شود و اگر قرار بود اعزام شویم باید اکنون اردوها شروع می‌شد.

نظری بااشاره به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در سال آینده، عنوان کرد: هرچند زمان دقیق برگزاری این رقابت‌ها هنوز معلوم نیست، اما به نظر می‌رسد باید اردوهای تیم ملی را هرچه سریعتر شروع کنیم، چراکه حداقل دو تا سه ماه نیاز است که بازیکنان تمرین داشته باشند تا بتوانیم دوباره خود را بازیابی کنیم.

وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم برای سومین بار به قهرمانی در این مسابقات دست پیدا کنیم، باید از هم اکنون تمریناتمان را شروع کنیم والبته امیدوارم بتوانیم بازهم خوب بدرخشیم.

ملی پوش فوتسال بانوان ایران در ادامه از احتمال عدم برگزاری این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بانوان هم خبر داد و گفت: هرسال رقابت‌های لیگ با حضور ۱۲ تیم بصورت رفت و برگشت و با انجام ۲۴ بازی برگزار می‌شد که چهار تیم صدر جدول هم به پلی آف می‌رفتند، اما امسال تصمیم گرفتند که به صورت دو گروه شش تیمی آن را برگزار کنند که با توجه به شرایط کنونی وضعیت کرونا بعید بنظر می‌رسد برگزار شود.

نظری با بیان اینکه از چهار تیم پیشنهاد همکاری دارد، عنوان کرد: هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته‌ام و باید چهار پیشنهادی که دارم را بررسی کنم و بسنجم.

وی با انتقاد رقم پایین قراردادها در فوتسال بانوان، گفت: در حالی که رقم قرارداد برخی مردان فوتسالیست به دو میلیارد تومان هم می‌رسد، رقم قرارداد بانوان حدود یک پانزدهم آن هم نمی‌شود.

این بانوی فوتسالیست کرمانشاهی یادآور شد: این تبعیض ها درصورتی است که بانوان هم افتخارات کمی ندارند و تاکنون دوبار قهرمانی آسیا را بدست آورده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.