کد خبر : 184308
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 14:07
-

رئیس اسبق کمیته فوتسال گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

رئیس اسبق کمیته فوتسال گزینه مدیرعاملی پرسپولیس

رئیس اسبق کمیته فوتسال گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  رئیس اسبق کمیته فوتسال گزینه مدیرعاملی پرسپولیس است .

عملکرد وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی دو باشگاه بزرگ پایتخت دستکم در زمینه انتخاب مدیران باشگاه ، عملکردی عجیب و انتقادآمیز بوده است. مهدی رسول پناه آخرین انتصاب وزارت ورزش برای پرسپولیس در حالی از سمتش در این باشگاه استعفا داد که به نظر چاره ای جز این کار وجود نداشت. او که تا مدتها مدیرعاملی بیشتر در پس پرده به نظر می آمد ، در هفته های پایانی کارش نام خود را به عنوان جنجالی ترین مدیرعامل دهه های اخیر این باشگاه به ثبت رساند.

در حال حاضر به نظر می رسد وزارت ورزش دنبال گزینه ای است که در اوج حواشی و جنجال ها بتواند کار باشگاه را با کمترین حاشیه پیش ببرد. پروژه ای که قرار بود در زمان رسول پناه هم انجام شود اما در نهایت یک شکست کامل برای وزارت ورزش از آب درآمد.

در حال حاضر از میان مدیران سابق باشگاه علی اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی بیش از دیگران نامشان در فضای رسانه ای شنیده می شود. البته نکته ای که هست اینکه بیش از آنکه این نام ها گزینه های وزارت ورزش باشند ، گزینه های پیشنهادی هواداران یا رسانه ها هستند چرا که تا الان هیچ اظهار نظر رسمی در این ارتباط از سوی رئیس مجمع و نهاد اصلی تصمیم گیرنده اعلام نشده است ضمن اینکه هر دوی این مدیران  بازنشسته هستند.

اما از دیروز دو نام دیگر هم جدیدا مطرح شده است. صادق درودگرعضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از آن ها است که داوطلب دریافت این پست شده است. او پیش از این در پست هایی چون  رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ،سرپرست تیم استیل آذین، مدیرعامل تیم ملوان بندر انزلی و مدیر عامل نساجی و تراکتور کار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پیش از این نیز سید رضا افتخاری و محمد حسن انصاری فرد با مسئولیت در فوتسال مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر عهده داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایمان شنبه , ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

خوش به حال ما پرسپولیسی ها ، واقعا انتخاب خوبیه کاش بشه ما که حال میکنیم پرچم قرمز بالاتر میره