کد خبر : 184707
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 9:23
-

انتقاد بازیکن شهروند ساری از وضعیت این تیم

انتقاد بازیکن شهروند ساری از وضعیت این تیم

بازیکن با تجربه تیم فوتسال شهروند ساری با انتشار پستی در اینستاگرام از وضعیت این تیم انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند ساری وضعیت خوبی ندارد. هنوز وضعیت سرمربی جدید این تیم مشخص نیست. با وجود اینکه مسئولان این باشگاه محسن حسن زاده را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بودند، این مربی بنا به دلایل مختلفی تصمیم گرفت از این تیم جدا شده و به قرچک برود تا هدایت تیم شهید منصوری را بر عهده بگیرد.

البته مسئولان باشگاه شهروند ساری تلاش می کنند حسن زاده را در ساری نگه دارند.

به همین دلیل برخی از بازیکن تیم فوتسال شهروند ساری از شرایط این تیم ناراضی هستند. یکی از این بازیکنان مراد ناظری بازیکن با تجربه و تاثیرگذار تیم شهروند ساری است.

ناظری با انتشار  پستی در اینستاگرام از وضعیت این تیم انتقاد کرد و نوشت:

«هیچ چیزی در این کشور سر جای خودش نیست چه برسه به این شهر. دیگه زمانی نمانده برای این بازی‌های سیاسی، پس لطفا دست خود را از گلوی این تیم بردارید. در این ۹ سالی که در خدمت تیم شهروند و مردم ساری هستم هیچ وقت همچین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. امیدوارم روزی برسد که همه مسئولان یک دل شوند. در این اوضاع عجیب و تلخ حداقل انتظار ما این است که کسانی که تا دیروز فرق فوتسال و والیبال را نمی دانستند کارشناسی نکنند، چون این موضوع آزار دهنده است.»

تیم فوتسال شهروند ساری در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه اول با تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، ستارگان ورامین، مجتمع فردوس قم، مقاومت البرز و اهورا بهبهان همگروه است و در هفته اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت رو به رو شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.