کد خبر : 184709
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 10:50
-

شریف:با جوان‌گرایی و بومی‌گرایی به رتبه قابل قبولی در لیگ برتر فوتسال می‌رسیم

شریف:با جوان‌گرایی و بومی‌گرایی به رتبه قابل قبولی در لیگ برتر فوتسال می‌رسیم

فاطمه شریف گفت: اخبار حضور ابومسلم در لیگ برتر را از رسانه‌ها شنیده‌ام و اطلاع خاصی از حضور تیمی دیگر به نمایندگی از خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان نشنیده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فاطمه شریف در خصوص دو نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: موضوع حضور تیم فوتسال بانوان ابومسلم شهر بهشت در لیگ برتر را از رسانه‌ها شنیدم و اطلاع دقیقی ندارم، البته از این امر استقبال می‌کنیم. برخی استان‌های دیگر هم دو نماینده در لیگ برتر دارند و قطعا خراسان رضوی پتانسیل داشتن دو سهمیه در لیگ برتر را دارد، اما مشکل اصلی، جذب اسپانسر و منابع مالی است.

وی ادامه داد: کسی از بیشتر شدن تیم‌ها و افزایش جذابیت مسابقات ناراحت نمی‌شود، اما باید همه جوانب تیم‌داری در لیگ برتر را سنجید. در جریان هستم که مسئولان باشگاه ابومسلم در صدد احیاء این تیم هستند.

نایب رییس بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص زمان برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان کشور عنوان کرد: فدراسیون فوتبال منتظر صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا است و هنوز چیزی به استان‌ها اعلام نکرده، البته باید بازی‌های دو هفته پایانی لیگ یک انجام شود تا تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر مشخص شوند و پس از آن تصمیم‌گیری برای آغاز لیگ صورت گیرد.

شریف با اشاره به ادامه همکاری با تیم بانوان فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی توضیح داد: تقریبا پس از اتمام لیگ، صحبت‌هایی با من شد تا همچنان هدایت تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی برعهده‌ام باشد. سه فاکتور اصلی جوان‌گرایی، بومی‌گرایی و کسب رتبه در شأن استان از اهداف من است. سعی می‌کنیم هر سه فاکتور، مکمل یکدیگر باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.