کد خبر : 184698
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 8:31
-

خوشنما:از هفته آینده به قرچک منتقل می‌شویم/آقایانی که می‌گویند لیگ برگزار نشود چند شغل دارند/نزدیک به یک سال است که درآمدی نداشته‌ایم!

خوشنما:از هفته آینده به قرچک منتقل می‌شویم/آقایانی که می‌گویند لیگ برگزار نشود چند شغل دارند/نزدیک به یک سال است که درآمدی نداشته‌ایم!

بازیکن تیم منصوری از شرایط این تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،صابر خوشنما بازیکن تیم شهید منصوری قرچک در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: خداراشکر شرایط تیم رفته رفته در حال بهتر شدن است و می‌توان به آینده خوشبین بود چرا که امسال تیم تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان را در تیم داریم. همچنین تمام اعضای تیم با یکدیگر رفاقت خوبی دارند و نشاط خوبی بر تیم حاکم است.

خوشنما در خصوصی انتقال امتیاز از ورامین به قرچک عنوان کرد:قرارشده از هفته آینده به شهر قرچک منتتقل شده و به زودی سرمربی تیم نیز مشخص شود.ما تمریناتمان را باقدرت هرچه بیشتر پیش می‌بریم تا آماده مسابقات لیگ برتر باشیم. بازی اولمان هم با تیم خوب و پر مهره گیتی پسند خواهد بود و لازم است که به مرز آمادگی کامل چه ازلحاظ بدنی و چه ذهنی و هماهنگی برسیم.

بازیکن شهید منصوری در خصوص وضعیت فعلی تمرینات افزود: درحال حاضر اقای حسین حسن‌زاده در کنار تیم هستند که انصافا هم ازلحاظ فنی و هم از نظر روحی خیلی خوب و قوی کار می‌کنند.

وی در ادامه افزود :کمی مشکل داریم اما امیدواریم انشاءالله با درایت آقای تقوی و آقای سهم دینی مدیرعامل و همچنین اعضای هیأت مدیره به زودی مشکلات حل شده تا دغدغه همه بازیکنان فقط تمرین و بازی باشد.

خوشنما در پایان خاطرنشان کرد:گلایه‌ای دارم از آن آقایانی که می‌گویندبازی‌ها برگزار نشود و یا سال آینده برگزار شود. این آقایان از چند شغل درآمد دارند ولی اغلب ما بازیکنان تنها درآمدمان ازهمین فوتسالی است که در یک سال اخیر تعطیل بوده و حدود یک سال هم از آخرین پولی که گرفته‌ایم،گذشته است! واقعا شرایط مالی و زندگی خیلی سخت شده است. ‌خدا کند کمی هم به فکر وضعیت بازیکنان باشند. درست است سلامتی باید اولویت همه قرار گیرد و این مورد را ما نیز قبول داریم ولی وقتی همه جای دنیا بازی‌ها برگزار می‌شود و با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها می‌توان بازی‌ها را برگزار نمود پس بهتر است که این کار صورت گیرد.واقعا این همه بلاتکلیفی سخت و دشوار است و امیدوارم هرچه سریعتر از بلاتکلیفی خارج شویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.