کد خبر : 185050
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 15:06
-

ناامیدی در اردوی فوتسال شهروند ساری/ سکوت تلخ پرشورها

ناامیدی در اردوی فوتسال شهروند ساری/ سکوت تلخ پرشورها

شهر ساری همیشه یکی از میزبان‌های خوب لیگ برتر فوتسال بوده اما مشکلات مالی سد بزرگی را برای باشگاه پرطرفدارشهروند ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، استان مازندران و شهرساری در سال‌های گذشته استعدادهای فراوانی به فوتسال کشور معرفی کرده است و ساروی‌ها با حضور در لیگ برتر توانستند جایگاه مناسبی برای فوتسال این استان کسب کنند.

فوتسال در ساری به عنوان مرکز استان پرجمعیت مازندران به تنها سرگرمی و عشق مردم این شهرستان تبدیل شده است. البته باشگاه شهروند ضعف سایر رشته‌های تیمی را در فوتسال به دوش می‌کشد و توانسته با سرمایه‌گذاری در فوتسال شور و هیجان خاصی ایجاد کند.

اما مشکلات مالی سد بزرگی در راه باشگاه شهروند ایجاد کرده، ساروی‌ها به همین دلیل تمرینات خود را دیرتر از سایر رقبا آغاز کردند و تعدادی از بازیکنان اصلی خود را نیز از دست داده اند.

مدیران شهروند، محسن حسن زاده را به عنوان سرمربی باشگاه خود انتخاب کردند و برخی از بازیکنان این باشگاه نیز برای کمک به این باشگاه با تمدید قرارداد خود در کنار جوان‌ها تمرینات را آغاز کردند تا نتایج خوبی کسب کنند.

اما مشکلات مالی تا حدی ادامه داشته که حسن‌زاده از سمت خود استعفا داد و پس از آن به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشخص نبودن وضعیت این باشگاه تمرینات این تیم تعطیل شده است.

نماینده استان مازندران زمان زیادی برای آماده‌سازی از دست داده و این روزها نیز خبری از برگزاری دور جدید تمرینات از ساری شنیده نمی‌شود تا سکوت عجیبی در پرشورترین باشگاه لیگ برتری فراگیر شود و همین موضوع هواداران شهروند را دل نگران کرده و با وضعیت موجود آنها جزو مدعیان اصلی سقوط خواهند بود.

پرشورها انتظار دارند مسئولین ورزشی استان مازندران و شهر ساری هرچه سریعتر به داد این مجموعه برسند تا بار دیگر بتوانند با حضور در سالن شهید سید رسول حسینی جوی وحشتناک برای دیگر تیم ها ایجاد کنند.

پیشکسوتان ورزش مازندران نیز امیدوارند مسئولین به داد مجموعه شهروند برسند تا تنها دلخوشی مردم ساری از بین نرود. در حال حاضرباید گفت شهروند شرایط مطلوبی ندارد و اگر طی روزهای آینده مسئولین از شهروند حمایت نکنند شاید این آخرین سال حضور شهر ساری در لیگ برتر فوتسال باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.