کد خبر : 185082
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 16:45
-

وضعیت عجیب تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه شروع رقابت‌های لیگ

وضعیت عجیب تیم لیگ برتری فوتسال در آستانه شروع رقابت‌های لیگ

یکی از تیم‌های لیگ برتری فوتسال در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر، در وضعیت بسیار عجیبی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر پس از آن که موفق شد علی تاجیک ، مربی لژیونر کشورمان را به خدمت بگیرد، تمریناتش را بلافاصله زیر نظر این سرمربی آغاز کرد و  مسئولان این باشگاه نیز توانستند بازیکنان مورد نظر تاجیک را برای فصل بعد جذب کنند. حال از باشگاه هایپرشهر خبر رسیده است که به دلیل برخی مشکلات مدیریتی که برای این باشگاه به وجود آمده، کادر فنی تیم فوتسال هایپرشهر هم تصمیم گرفته است تا زمان مشخص شدن وضعیت این باشگاه، تمرینات تیم را تعطیل کند. بنابراین هنوز دور جدید تمرینات این تیم آغاز نشده است و بازیکنان هایپرشهر در سردرگمی بسیار عجیبی به سر می‌برند.

همچنین شنیده می‌شود که مدیران باشگاه هایپرشهر شاهین شهر با چند تیم لیگ دسته اولی صحبت‌هایی را انجام داده اند تا در صورت توافق بتوانند امتیاز این تیم را واگذار کنند تا فصل بعد را با مدیریت جدیدی وارد مسابقات لیگ برتر شود. آن طور که گفته می‌شود تا حدود زیادی ، واگذاری امتیاز این تیم قطعی شده است و به احتمال بسیار قوی تا اواخر این هفته وضعیت هایپرشهر برای فصل بعد مشخص خواهد شد.

تیم فوتسال هایپرشهر شاهین شهر در مسابقات فصل بعد لیگ برتر در گروه دوم با تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز و ایمان سبز شیراز هم گروه شده است و در نخستین مسابقه خود باید به مصاف تیم راگای تهران برود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.