کد خبر : 185114
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 10:05
-

ناظم الشریعه همچنان به دنبال جانشین هاشم زاده در تیم ملی فوتسال

ناظم الشریعه همچنان به دنبال جانشین هاشم زاده در تیم ملی فوتسال

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران امیدوار است یک مربی جدید به کادرفنی تیم ملی اضافه شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،چندی پیش و به دنبال عدم پرداخت مطالبات مربیان تیم ملی فوتسال، محمد هاشم زاده دستیار محمد نظام الشریعه از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرد. با توجه به پیشنهاد وحید شمسایی و باشگاه گیتی پسند به هاشم زاده برای حضور در کادرفنی این تیم باشگاهی، این مربی ترجیح داد عطای مجانی کار کردن در تیم ملی را به لقایش بخشیده و راهی اصفهان شود.
گرچه در آن روزها ناظم الشریعه و پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال از تلاش برای متقاعد کردن هاشم زاده برای ماندن در تیم ملی خبر دادند اما در نهایت این مربی در اصفهان مستقر شد و تیم ملی بدون یکی از مربیان خود در دو بازی دوستانه به مصاف ازبکستان رفت. ناظم الشریعه پس از جدایی هاشم زاده رسما درخواست کرد تا یک مربی جدید به کادرفنی تیم ملی اضافه شود اما کمیته فوتسال اعلام کرد با توجه به زمان کم تا شروع مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا فعلا این اتفاق رخ نمی دهد.
حالا که این بازی‌ها بار دیگر به تعویق افتاده ناظم الشریعه از کمیته فوتسال خواسته تا زمینه اضافه شدن یک دستیار به تیم ملی را فراهم کنند. گویا ناظم الشریعه به فدراسیون فوتبال اعلام کرده حتما به یک دستیار نیاز دارد و باید برای مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا یک مربی دیگر نیز در کنار محمدرضا حیدریان حضور داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

میثم جمعه , ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱:۱۱

رضا فلاح زاه به نظر بهترین گزینه هست واقعا