کد خبر : 185158
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 11:42
-

احتمال برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت مجتمع قوت گرفت

احتمال برگزاری لیگ برتر فوتسال به صورت مجتمع قوت گرفت

با توجه به تاخیر در شروع لیگ برتر فوتسال، احتمال دارد شیوه برگزاری بازی ها دستخوش تغییراتی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود اینکه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود فصل جدید لیگ برتر فوتسال از اول آبان برگزار می شود اما هنوز مجوز برگزاری مسابقات از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر نشده است. در جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتری فوتسال در مرداد امسال مقرر شد با توجه به شرایط کنونی، بازی های این فصل در دو گروه ۷ تیمی برگزار شود و با وجودی که سازمان لیگ پیشنهاد داد بازی‌ها به صورت مجتمع باشد باشگاه‌ها درخواست دادند که بازی‌های گروهی به صورت رفت و برگشت برگزار شود که این عامل یکی از دلایل تاخیر در صدور مجوز بوده است.

طرح برگزاری بازی‌های این فصل به صورت مجتمع بار دیگر در دستور سازمان لیگ فوتسال قرار گرفته و به احتمال زیاد شیوه برگزاری بازی‌های لیگ برتر دستخوش تغییراتی می‌شود.

قرار است بازی‌ها به میزبانی تهران در دو گروه و در دو سالن هندبال و غدیر تهران برگزار شود و تیم‌های هر گروه در یک از این دو سالن بازی کنند تا پرونده مسابقات در مرحله اول گروهی بسته شود. این شیوه برگزاری حدودا یک ماه زمان می‌برد و پس از آن در مورد شیوه برگزاری مرحله نهایی بازی‌ها که با حضور ۶ تیم برای کسب قهرمانی و ۴ تیم برای بقا در لیگ برتر خواهد بود با توجه به وضعیت بیماری کرونا تصمیم گیری می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.