کد خبر : 185154
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 10:36
-

تصمیم گیری درباره زمان شروع لیگ برتر فوتسال به فردا موکول شد

تصمیم گیری درباره زمان شروع لیگ برتر فوتسال به فردا موکول شد

مسئولان سازمان لیگ فوتسال قرار است فردا چهارشنبه درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتسال و خارج شدن از بلاتکلیفی جلسه ای را برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات لیگ برتر فوتسال قرار بود ابتدا از تاریخ اول آبان ماه آغاز شود و بعضی از تیم‌ها از شهریورماه تمرینات خودشان را آغاز کردند. با لغو مسابقات جام ملت‌های آسیا و شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتسال همچنان بلاتکلیف بوده و مشخص نیست دقیقاً چه زمانی رقابت‌ها شروع می‌شود.

تداوم این بلاتکلیفی باعث اعتراض بعضی از باشگاه‌ها شده است. محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند روز گذشته تأکید کرد که این شرایط به هیچ عنوان راضی کننده نیست و احتمال دارد گیتی پسند تمریناتش را تعطیل کند و از مسابقات کنار بکشد.

این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ فوتسال قرار است فردا چهارشنبه جلسه‌ای را با حضور توحید سیف برقی رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال برگزار کنند تا تکلیف برگزاری لیگ مشخص شود.

در روزهای گذشته آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد که دلیل عدم آغاز مسابقات لیگ، تصمیم ستاد مبارزه با کرونا و صادر نشدن مجوز از سوی این ستاد بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.