کد خبر : 185364
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 8:04
-

بازی‌های دوستانه‌ای که می‌توانند به تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌ها کمک کنند

بازی‌های دوستانه‌ای که می‌توانند به تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌ها کمک کنند

مسئولان کمیته فوتسال تصمیم دارند قبل از شروع جام ملت‌ها چند تورنمنت دوستانه برای تیم ملی تدارک ببینند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا فروردین ماه را به عنوان شروع مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا انتخاب کرد، کمیته فوتسال کشورمان بلافاصله در حال برنامه ریزی است تا بتواند تیم ملی کشورمان را با دست پر و آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا کند.

آن طور که گفته می‌شود تیم ملی در ماه‌های بهمن و اسفند که با ایام فیفادی همزمان شده قرار است در چند تورنمنت دوستانه شرکت کرده و چند دیدار خوب با تیم‌های مطرح جهان برگزار کند. از تیم‌های ملی آرژانتین، جمهوری آذربایجان، بلاروس و کویت به عنوان حریفان تدارکاتی تیم ملی یاد می‌شود و اگر شرایط بیماری کرونا اجازه دهد این احتمال وجود دارد که این کشور‌ها بهمن یا اسفند به ایران آمده و چند بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال کشورمان برگزار کنند.

شرایط مساعد باشد تیم ملی قطعا به مصاف آرژانتین می‌رود

تیم ملی فوتسال آرژانتین ابتدا قرار بود ۲۰ فروردین ماه به ایران آمده و ۲ بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان برگزار کند، اما به دلیل برخی مشکلات به وجود آمده و همچنین شیوع ویروس کرونا این مسابقه لغو و قرار شد در تاریخ مناسبت تری این بازی برگزار شود. حال شنیده می‌شود کمیته فوتسال قصد دارد در چند روز آینده صحبت‌هایی را با مسئولان فدراسیون فوتبال آرژانتین انجام دهد و اگر این کمیته بتواند رضایت آرژانیتنی‌ها را جلب کند به احتمال بسیار زیاد آن‌ها در یکی از ماه‌های بهمن یا اسفند به ایران آمده و ملی پوشان کشورمان می‌توانند قبل از شروع جام ملت‌ها چند بازی دوستانه با آلبی سلسته‌ها انجام دهند.

 

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار بود ۱۳ آذر ماه در کویت آغاز شود، اما شیوع ویروس کرونا و همچنین ممانعت دولت کویت از برگزاری این رقابت‌ها در کشورش، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر آن داشت تا مسابقات فوتسال جام ملت‌ها را در آذر ماه لغو و تصمیم بگیرند این رقابت ها را فروردین ماه سال آینده در همان کشور کویت برگزار کنند.

هر چند کادر فنی تیم ملی فوتسال تمایل چندانی برای بازی با تیم‌های آسیایی ندارد، اما در صورت فراهم نشدن حریف خوب برای تیم ملی، بازی با کویتی‌ها می‌تواند تا حدودی به آمادگی بازیکنان ما قبل از جام ملت‌های آسیا کمک کند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات جام ملت‌های فوتسال از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه به میزبانی کویت برگزار می‌شود و ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز صعود به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ که شهریور ماه در لیتوانی برگزار می‌شود را کسب می‌کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.