کد خبر : 185377
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 13:08
-

علاسوند: تاخیر در مسابقات لیگ به ضررمان است/هفت بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند

علاسوند: تاخیر در مسابقات لیگ به ضررمان است/هفت بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: تیمی مثل ما که کارش را زود شروع کرده و آماده حضور در مسابقات بوده از تاخیر در مسابقات، متضرر می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کیاوش علاسوند اظهار داشت: اکنون در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و نمی‌دانیم چه زمانی مسابقات آغاز می شود به همین دلیل تمرینات را تعطیل کردیم. ما نمی توانیم تمریناتمان را همچنان ادامه دهیم زیرا ممکن است بازیکنان با آسیب دیدگی مواجه شده و تمرین‌زده شوند لذا به بچه ها گفتیم که با انجام تمرینات انفرادی، آمادگی خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه تیم هایی مثل ما که کارشان را زود شروع کردند تمریناتشان را تعطیل کردند افزود: بچه های ما هم از تمرین کردن خسته شدند از طرفی نیز به دلیل شیوع کرونا نمی توانیم مسابقه ای برگزار کنیم.

هفت بازیکن تیم به کرونا مبتلا شدند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: هفت نفر از بازیکنانمان به کرونا مبتلا شدند که به آنها ۲ هفته استراحت دادیم تا در شرایط بهتری قرار گیرند.خوشبختانه دوباره از آنها تست گرفتیم و مشکلی نداشتند.

وی ادامه داد: ترکیب تیم بسته شده و دیگر بازیکنی به جمع ما اضافه نمی شود. ما به اندازه بودجه ای که داشتیم بازیکن گرفتیم و سعی کردیم از جوانان بومی استان بهره ببریم ولی در کل رقیبانمان خیلی بهتر از ما یارگیری کردند.

علاسوند بیان کرد: تیم های دیگر از نظر مالی از ما قوی تر بوده و زمین تا آسمان با ما تفاوت دارند. ما با توجه به بضاعتی که داشتیم سعی کردیم از بچه های استان استفاده کنیم.

نمی توان از قهرمانی صحبت کرد

وی با بیان اینکه نمی‌توان از قهرمانی صحبت کرد گفت: هدفگذاری اولیه ما صعود از دور اول مسابقات به مرحله دوم است. تیم ما هنوز ظرفیت لازم برای کسب عنوان قهرمانی را ندارد ولی تلاش می کنیم همان تیم همیشگی باشیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازی های تدارکاتی در روند تیم ما بسیار موثر بود و آماده مسابقات شده بودیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد و مسابقات برگزار نشد. اکنون باید یک چرخه تمرینی دیگر برای حضور در مسابقات طراحی کنیم.

به گزارش ایرنا تیم ملی حفاری سابقه کسب مقام سوم در لیگ برتر فوتسال کشور را در کارنامه دارد و در این فصل با ارائه یک برنامه اصولی به دنبال کسب نتایج ارزشمندی است.

پیش از این قرار بود مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از اواسط آبان ماه برگزار شود که با اعلام فدراسیون این پیکارها لغو و در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.