کد خبر : 185366
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 آبان 1399 - 8:11
-

کوئید۱۹ بلای جان حفاری!

کوئید۱۹ بلای جان حفاری!

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های لیگ برتر خود را برای لیگ برتر فوتسال پیش رو آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه ملی حفاری با سرمایه‌‌‌‌‌گذاری بر روی رشته فوتسال توانسته خود را به عنوان قطب فوتسال جنوب کشور معرفی کند.

اهوازی‌‌‌‌ها در دو بخش آقایان و بانوان فعالیت خود را در لیگ برتر پیگیری می‌کنند، این مجموعه سابقه قرار گرفتن در رده سوم لیگ برتر آقایان را در کارنامه خود دارد و جای خالی کاپ قهرمانی لیگ برتر در این باشگاه به چشم می‌‌‌خورد.

مسئولان باشگاه ملی حفاری در اولین فعالیت نقل و انتقالاتی قرارداد کیاوش علاسوند سرمربی فصل گذشته خود را تمدید کردند تا نشان دهند این فصل به دنبال ثبات کادرفنی و در ادامه کسب نتایج مطلوب هستند.

اهوازی‌ها پیش از اکثر تیم‌های لیگ برتری فعالیت خود را در بخش نقل و انتقالات آغاز کردند، آنها توانستند با اکثر بازیکنان فصل گذشته خود به توافق برسند و پس از آن با نظر علاسوند چند بازیکن جدید را به جمع یاران خود اضافه کردند.

سرمربی نماینده استان خوزستان در اظهار نظری اعلام کرد، آنها در بخش نقل و انتقالات عملکرد بسیار مناسبی داشتند و قطعاً برای حضور در جمع بهترین‌های لیگ برتر برنامه‌‌ریزی خاصی دارند، با این اظهار نظر علاسوند علاقمندان به رشته فوتسال در استان خوزستان باید منتظر هنرنمایی فرزندان این استان در لیگ برتر باشند.

لازم به ذکر است که بیماری کووید ۱۹ بیش از هر باشگاهی بر روی مجموعه ملی حفاری فشار وارد کرده است.

با اینکه مدیرعامل باشگاه اهوازی سخت گیری خاصی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دریافت مجوزهای لازم را لحاظ کرده است تا به حال هفت تن از اعضای باشگاه ملی افتخاری مبتلا به بیماری کووید ۱۹ شده‌اند که در حال حاضر تست تمامی آنها منفی شده است.

در ادامه می‌شود گفت، اهوازی‌ها به عنوان یکی از اولین باشگاه‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز کردند و با به تعویق افتادن مسابقات، آنها با مشکلات زیادی مواجه شدند، به همین دلیل سرمربی تیم، تمرینات نماینده استان خوزستان را به مدت دو هفته تعطیل کرد تا برای بازیکنان تمرین زدگی به وجود نیاید.

شاگردان علاسوند تا به حال چند دیدار تدارکاتی نیز انجام دادند و در حال حاضر منتظر شروع لیگ برتر هستند، قطعاً با حضور تیم‌‌های قدرتمند در فصل پیش رو کار برای ملی حفاری دشوار خواهد بود اما آنها با برنامه‌‌ریزی ویژه‌‌ای پای به مسابقات لیگ برتر خواهند گذاشت.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا علاسوند با بازیکنان جوان و بومی می‌تواند طلسم قهرمان نشدن ملی حفاری را بشکند و نام خود را در فوتسال استان خوزستان جاودان کند یا که اتفاق دیگری رخ خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.