کد خبر : 185409
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 آبان 1399 - 12:03
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

به عواقب کرونایی شدن یک بازیکن موثر در لیگ مجتمع فکر کرده‌اید؟!/ ۸ماه است دریافتی نداشته‌ایم

به عواقب کرونایی شدن یک بازیکن موثر در لیگ مجتمع فکر کرده‌اید؟!/ ۸ماه است دریافتی نداشته‌ایم

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: کسانی که صحبت از برگزاری لیگ به صورت مجتمع کرده‌اند به عواقب آن برای زحمات و بودجه تیم‌ها هم فکر کرده‌اند؟

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: متاسفانه اظهاراتی که در مورد برگزاری لیگ به صورت مجتمع می‌شود فاقد پشتوانه کارشناسی است چراکه مثلا اگر بازیکن کلیدی تیمی کرونایی شود باید ۱۴ روز در قرنطینه باشد و این یعنی با احتساب ۱۴ روز قرنطینه و چندین روز برای آماده‌سازی مجدد و اضافه شدن به کار گروهی این بازیکن مسابقات تیمش را از دست داده است.

وی افزود: حال مربی یا باشگاهی که برای تیمش هزینه کرده و فلان عدد را صرف خرید این بازیکن کرده با تیمی که هزینه چندانی نکرده چندان تفاوتی نخواهد داشت و چه بسا که کرونایی شدن بازیکنان کلیدی تیم‌ها بخاطر زمان کم برگزاری و طی نشدن دوره قرنطینه و بازیابی، تمام برنامه‌های این تیم‌ها را بر هم بزند.

سرمربی سن‌ایچ با تاکید بر اینکه لیگ مجتمع تمام آرزوهای تیم‌ها را بر باد خواهد داد متذکر شد: من نباید واقعیت‌ها را بگویم چون متاسفانه باعث سوتفاهم می‌شود اما انگار دروغ‌های زیبا در فوتسال بیشتر خریدار دارد. ما دو ماه است که تمرین کرده‌ایم و ۸ ماه است که ریالی دریافتی نداشته‌ایم و همچنان منتظر صدور مجوز هستیم. این برای بازیکنی که زندگی‌اش را از فوتسال می‌گذارند یعنی یک ضربه مهلک. مگر چه فرقی بین فوتسال با والیبال و بسکتبال است که لیگ ما راه نمی‌افتد؟

اصغری مقدم از متضرر شدن باشگاههای خصوصی در صورت برگزاری مجتمع لیگ سخن به میان آورده و گفت: اصلا لیگ یعنی بازی‌های رفت و برگشت انجام شود. باشگاه خصوصی می‌خواهد ۸ماه اسمش بر روی زبان‌ها باشد و نمی شود که یک ماه همه چیز را تمام کرد. اگر اینطور شود یک باشگاه خصوصی چه توجیهی برای فعالیتش در این رشته خواهد داشت؟

وی افزود: لیگ مجتمع برای تیم‌هایی خوب است که از لحاظ بازیکن ۱۶بازیکن آماده در اختیار داشته باشند که این مستلزم هزینه بسیار زیاد است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.