کد خبر : 185469
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 13:41
-

تیم ملی فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای ۲ فیفا دی

تیم ملی فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای ۲ فیفا دی

با مشخص شدن زمان جدید مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا،کمیته فوتسال به دنبال حریف تدارکاتی برای تیم ملی پیش از این رقابت‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته زمان جدید مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را مشخص کرد که بر این اساس این رقابت‌ها از ۳ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در کویت برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران پیش از این دو بازی دوستانه و چند مرحله اردوی تدارکاتی را برگزاری کرد بود اما با تعویق این رقابت‌ها که پیش از این قرار بود آذر برگزار شود برنامه های آماده سازی این تیم متوقف شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال به زودی قرار است در جلسه ای با رئیس کمیته فوتسال برنامه های آماده سازی تیم ملی را به روز رسانی کند. در این زمینه برگزاری بازی‌های دوستانه نیز در برنامه ناظم الشریعه قرار دارد. طبق برنامه، بهمن و اسفند امسال فیفا دی‌های پیش از رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا هستند که کمیته فوتسال باید به دنبال برگزاری بازی دوستانه در این تاریخ‌ها باشد. شنیده می‌شود مکاتباتی با چند کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی شده تا در صورت امکان بازی‌های دوستانه بین این تیم ها با تیم فوتسال ایران برگزار شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.