کد خبر : 185595
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آذر 1399 - 10:09
-

طاهری:هر طور می توانند لیگ برتر فوتسال را برگزار کنند/در این شرایط کل فوتسال ضرر می کند/فوتسال قرچک متعلق به امثال داورزنی است

طاهری:هر طور می توانند لیگ برتر فوتسال را برگزار کنند/در این شرایط کل فوتسال ضرر می کند/فوتسال قرچک متعلق به امثال داورزنی است

کاپیتان تیم فوتسال منصوری قرچک گفت: . به نظرم هر طور که می توانند لیگ برتر فوتسال را برگزار کنند تا همه از بلاتکلیفی دربیایند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد طاهری کاپیتان تیم منصوری قرچک در مورد بازگشت این تیم به لیگ برتر فوتسال گفت:خوشحالم که تیم ریشه دار منصوری که از قطب های فوتسال ایران بود و طرفداران خوبی دارد بار دیگر به لیگ برتر بازگشته و به مردم قرچک و هواداران منصوری این اتفاق را تبریک می گویم.هواداران انتظار زیادی برای این اتفاق کشیدند و امیدوارم بار دیگر نام منصوری و قرچک بر سر زبانها بیفتد.خوشحالم که کریم منصوری باز هم این اتفاق را رقم زد. او شناسنامه فوتسال قرچک است.
وی ادامه داد:جا دارد تشکری از آقای داورزنی و کادرفنی سال گذشته بکنم که با تمام مشکلات و سختی ها نتایج بسیار خوبی گرفتند.قرچک جایگاه این عزیزان است و فوتسال قرچک متعلق به امثال داورزنی است که سالهای سال زحمت کشیدند .امیدوارم با حمایت و کمک پیشکسوتان و مسئولین امسال سال خوبی داشته باشیم.
طاهری در مورد حضور محسن حسن زاده به عنوان سرمربی در این تیم تاکید کرد:حسن زاده یک مربی کاربلد،با شخصیت و اخلاق مدار است که از زمانی که بازی می کرد از او شناخت دارم.امیدوارم فوتسال قرچک از دانش و وجود او استفاده کند.تیم منصوری دیر تشکیل شد اما می توانیم با تلاش بیشتر نتایج خوبی در لیگ بگیریم.
کاپیتان تیم منصوری در مورد تاخیر در شروع لیگ برتر و بلاتکلیفی تیم‌ها اذعان داشت: الان زمانی است که باید هر جوری که می شود لیگ را برگزار کرد.بیش از این نباید وقت را تلف کرد.صدای همه در آمده و ازمدیر تا مربی و بازیکن فوتسال زده شده اند. به نظرم هر طور که می توانند لیگ برتررا برگزار کنند تا از بلاتکلیفی دربیایند.
وی در پایان گفت:در آمد اکثر بازیکنان فوتسال از این رشته است.از سوی دیگر تیم ملی هم داریم که از لیگ تغذیه می شود و در این شرایط کل فوتسال ضرر می کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.