کد خبر : 185730
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 8:10
-

احمدپور:امیدوارم کمیته فوتسال هرچی سریعتر مجوز برگزاری مسابقات را بگیرد/قرار بود بخاطر مسائل شخصی دیگر در ایران بازی نکنم

احمدپور:امیدوارم کمیته فوتسال هرچی سریعتر مجوز برگزاری مسابقات را بگیرد/قرار بود بخاطر مسائل شخصی دیگر در ایران بازی نکنم

دروازه بان تیم ایمان سبز شیراز از شرایط خودش و تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر احمدپور دروازه بان تیم ایمان سبز شیراز گفت: خوشحالم که بعد از یک سال و نیم که ایران نبودم مجدد دوباره می خواهم در لیگ ایران بازی کنم،حقیقتا قرار بود بخاطر مسائل شخصی دیگر در ایران بازی نکنم و تا لحظه آخر برای رفتن خیلی تلاش کردم اما متاسفانه شرایط کرونا در ایران و خارج از ایران این اجازه را نداد و در صورتی که این شرایط برای تمام بازیکنان لژیونر سخت شده بود، حالا دوباره قسمت شد که یک چالش جدید را در ایران تجربه کنم.

وی افزود: حقیقتا امسال تمام توان و تمرکزم را معطوف به تمرینات گلری و کمک کردن به تیم کرده ام که انشاالله با توجه به سن کمی که دارم بتوانم مجدد به تیم ملی دعوت بشم. در واقع در حال حاضر دوست دارم از گلری نهایت لذت را ببرم و تک تک اتفاقاتی که در آینده قرار است رخ بدهد را می سپارم به خدا.

دروازه بان تیم ایمان سبز در مورد وضعیت این تیم گفت: تیم ما یک تیم کاملا جوان هست که تک تک آنها آینده خیلی خوبی می توانند داشته باشند و آقای حمید کمالی هم اعتقاد خیلی زیادی به بازیکنان جوان دارد و امیدوارم مشکل آقای کمالی هم حل شود و بتواند رضایت خود را از تیم خارجی که قرارداد بسته است را بگیرد و یک بارِ دیگر شاهد حضور او در کنار تیم باشیم.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای هادی رمضانی مالک تیم ایمان شیراز که جایگزین تیم ارژن شیراز شده است تشکر ویژه کنم که با تمام انگیزه پای کار هستند تا انشاالله تیم در شرایط خیلی خوبی قرار بگیرد و امیدوارم قدرِ همچنین افرادی که از جیب خود هزینه می کنند را بدانیم تا فوتسال روز به روز روند رو به رشدی داشته باشد و شاهد حضور چنین افرادی در فوتسال کشور باشیم. از آقای امید ابراری نیا هم تشکر می کنم که همه جوره دارند کمکم میکنند تا هم از لحاظ روحی و روانی و هم از لحاظ گلری به بهترین شرایط ممکن برسم.

احمدپوردر پایان گفت: امیدوارم کمیته فوتسال هرچی سریعتر مجوز برگزاری مسابقات را بگیرد تا تیم ها از بلا تکلیفی در بیایند و بازیکنانی که تا الان به غیر از فوتسال منبع درآمدی نداشته اند حداقل تا قبل شروع مسابقات دریافتی داشته باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.