کد خبر : 185775
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 13:38
-

در گفتگو با Fut5al/ نجاریان:سهم فوتسالی ها در مجمع داده نشد/نباید سازمان لیگ فوتسال زیر مجموعه فوتبال شود

در گفتگو با Fut5al/ نجاریان:سهم فوتسالی ها در مجمع داده نشد/نباید سازمان لیگ فوتسال زیر مجموعه فوتبال شود

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از اساسنامه جدید فدراسیون انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری با انتقاد از نادیده گرفته شدن سهم فوتسالی ها در اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال گفت: با وجود اینکه در اساسنامه جدید تعداد اعضا از ۷۴ نفر به ۹۰ نفر رسید اما حق فوتسال ادا نشد و تنها یک عضو به تیم های باشگاهی اضافه شد که برای سایرین هم این افتاق افتاد.

نحاریان افزود: همگان اطلاع دارند که همیشه این فوتسال بوده که در آسیا و حتی جهان یا تورنمنت‌های مختلف که حضور داشته، باعث افتخار فدراسیون ایران بوده است اگر نگاهی به افتخارات فدراسیون شود، همه متوجه این موضوع می‌شوند که تمام افتخارات، به خصوص در سال‌های اخیر، مربوط به فوتسال بوده است.

وی افزود: در طول ۴ دوره حضورم در سازمان لیگ دائم از کفاشیان و تاج روسای سابق فدراسیون این درخواست را داشتم که به دلیل افتخارات فوتسال، حداقل نصف تیم‌های با سابقه لیگ را عضو مجمع کنند که در پاسخ هر دو اعلام کردند در زمان تنظیم اساسنامه جدید حتما این کار انجام می‌شود.از بهاروند سرپرست فدراسیون هم درخواست کردم که این کار انجام شود اما تغییر چندانی رخ نداد.

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با بیان اینکه سهم فوتسال در مجمع فدراسیون نادیده گرفته شد تاکید کرد:سهم باشگاه های فوتسال از دو باشگاه به سه باشگاه رسید.البته مربیان تیم ملی فوتسال آقایان و بانوان هم حق رای پیدا کردند که این اتفاق برای فوتبال هم رخ داده و لطفی به فوتسال نبوده است ضمن اینکه اینها نماینده ارکان فدراسیون هستند نه باشگاه ها و اگر جایی تعارض بین فدراسیون وباشگاه ها بوجود بیاید طرف فدراسیون را خواهند گرفت.

وی ادامه داد:برای هیات رئیسه هم تعداد اعضا اضافه شده اما با وجود اینکه بارها تاکید شد عضوی از فوتسال هم وارد هیات رئیسه شود ترکیب آن به نحوی است که امکان حضور عضو فوتسالی نیست.مثلا نماینده باشگاه ها را اضافه کردند اما تا فوتبال هست کسی فوتسال را معرفی نمی کند.

نجاریان با بیان اینکه از اساسنامه جدید استنباط می شود که سازمان لیگ فوتسال هم منحل شود اذعان داشت:من از اساسنامه اینطور برداشت کردم که سازمان لیگ فوتسال که سالها برای تشکیل و استقلال آن تلاش شد هم منحل خواهد شد و یکی از زیر مجموعه های سازمان لیگ فوتبال می شود و به زمانی برمی گردیم که قراردادهای فوتسال را آخراز همه و بعد از فوتبالی ها تحویل می گرفتند و ثبت می کردند.

وی در پایان گفت:متاسفانه فوتسالی ها به دنبال منافع شخصی خود هستند وهچیگاه در مورد این مسائل که منافع جمعی را در پی دارد مصاحبه یا مکاتبه ای نمی کنند و همه چیز در فوتسال به نتیجه گیری ختم شده که عاقبتش همین می شود که فوتسال بازهم در اساسنامه جدید نادیده گرفته می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.