کد خبر : 185809
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 10:15
-

صدرنشینی نفت الوسط با گلزنی ملی پوش ایرانی

صدرنشینی نفت الوسط با گلزنی ملی پوش ایرانی

در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال عراق، تیم نفت الوسط موفق شد با گلزنی بازیکن ایرانی خود در صدر جدول رقابت‌های لیگ این کشور قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال عراق بامداد امروز با صدرنشینی تیم نفت الوسط به پایان رسید. در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم نفت الوسط عراق که در ترکیب خود از ۲ بازیکن ایرانی بهره می‌برد، میزبان تیم غازالشمال بود و در پایان موفق شد حریف خود را با نتیجه پر گل ۹ بر صفر شکست دهد.

محمد طاهری بازیکن ملی پوش کشورمان که در تیم نفت الوسط بازی می‌کند، مانند هفته‌های گذشته موفق شد برای تیمش گلزنی کرده و نقش بسیار تاثیرگذاری در صدرنشینی این تیم داشته باشد. همچنین محسن لطفی دیگر بازیکن فوتسال کشورمان که در تیم نفت الوسط حضور دارد، پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت این هفته برای تیمش به میدان رفت و توانست در بازی برابر غازالشمال عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

در دیگر بازی این هفته، تیم الشرطه عراق که در ترکیب خود از پیمان حفیظی بازیکن ملی پوش کشورمان بهره می‌برد، میزبان تیم الجویه بود و در پایان تیم الشرطه موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد. به این ترتیب تیم‌های نفت الوسط عراق و الشرطه هر کدام با ۱۲ امتیاز و با توجه به تفاضل گل، در رده‌های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال عراق قرار گرفتند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.