کد خبر : 188591
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 20:55
-

اصغری مقدم:بُردیم اما از کیفیت بازیکنانم راضی نیستم

اصغری مقدم:بُردیم اما از کیفیت بازیکنانم راضی نیستم

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با وجود پیروزی تیمش مقابل حریف اهوازی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر، گفت: هرچند برنده بازی شدیم اما از نمایش و کیفیت بازیکنانم به خصوص در بخش دفاعی راضی نیستم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«جواد اصغری مقدم» عصر جمعه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و حفاری اهواز که با نتیجه ۹ بر پنج به سود نماینده ساوه تمام شد، افزود: با اینکه فاصله پنج گل را با حریف ایجاد کردیم اما در مقابل سیستم پاورپلی آنها کیفیت دفاعی خوبی نداشتیم و در چند دقیقه چهار گل دریافت کردیم که باید در تمرینات این مشکل را برطرف کنیم.
وی افزود: تیم حفاری حریف قابل احترامی است و در این دیدار پا به پای ما بازی کرد اما لازم است بازیکنان سن ایچ همیشه روحیه برتری خود در زمین را حفط کنند.
وی اظهار داشت: با صحبت های که در نیمه دوم با بازیکنان انجام دادم توانستیم در ۱۰ دقیقه نخست این نیمه پنج گل به ثمر برسانیم اما در ادامه و به دلیل مشکل در بخش دفاعی، روی سیستم بازی پنج نفره حریف چهارگل دریافت کردیم.
سرمربی سن ایچ گفت: در حالی که حریف اهوازی اختلاف گل ها را به عدد یک رساند اما با تغییر تاکتیک و سبک بازی موفق شدیم در ادامه باز هم بر تعداد گل های خود بیفزاییم و در نهایت پیروز میدان شویم با این حال از نمایش شاگردانم راضی نیستم و باید تلاش کنیم تا کیفیتی به مراتب بهتر در میدان مسابقه ارائه کنیم.
وی در خصوص قضاوت داوران این مسابقه نیز، گفت: در برخی صحنه ها که خطاهای خیلی واضحی رخ داد، داوران سوت نزدند اما در مجموع قضاوت خوبی داشتند و اشتباه تاثیرگذار در نتیجه مسابقه مرتکب نشدند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.