کد خبر : 189472
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 دی 1399 - 8:16
-

فیفادی بهمن تیم ملی فوتسال بدون بازی تدارکاتی

فیفادی بهمن تیم ملی فوتسال بدون بازی تدارکاتی

با نزدیک شدن به زمان فیفا دی بهمن،تیم ملی فوتسال برنامه‌ای برای انجام بازی دوستانه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با وجود تعویق چندباره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، اکثر تیم‌های مدعی قاره کهن برنامه آماده سازی خود را پیش برده و بازی‌های دوستانه را در برنامه کار خود دارند. تیم ایران در یک‌سال اخیر تنها دو بازی دوستانه با ازبکستان را تجربه کرده و جز برگزاری چند اردو برنامه دیگری نداشته است.

تاکنون چندین بار از برگزاری بازی‌های دوستانه یا تورنمنت‌هایی چون آذربایجان، کیش و شیراز صحبت به میان آمده اما هیچکدام عملی نشده است و شاید تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا بهانه خوبی برای کمیته فوتسال باشد. با این حال برگزاری بازی دوستانه امری ضروری است که باعث می‌شود تیم ملی در هر شرایطی آماده باشد.

از چند هفته قبل اعلام شده بود که تیم ایران در فیفا دی بهمن در قالب تورنمنت صدرا شیراز به مصاف تیم ملی آذربایجان می‌رود اما این تیم به دلیل شرایط بیماری کرونا از حضور در ایران انصراف داد تا هم برگزاری این تورنمنت منتفی شود و هم فیفا دی بهمن تیم ملی از بین برود.

بر اساس تقویم، ۶ بهمن تیم‌های فوتسال جهان می‌توانند بازی‌های دوستانه را برگزار کنند که با توجه به زمان کم باقیمانده تا این روز بعید است کمیته فوتسال قادر باشد حریف تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی پیدا کند و یک فرصت آماده سازی دیگر نیز از دست رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.