کد خبر : 189656
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 10:14
-

ابهام در میزبانی کویت از جام ملت‌های آسیا، بی‌تاثیر در دیدار ایران و کویت

ابهام در میزبانی کویت از جام ملت‌های آسیا، بی‌تاثیر در دیدار ایران و کویت

تیم‌ملی فوتسال کشورمان اسفند ماه به کویت می‌رود و در آنجا ۲بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال کشورمان جهت آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است اسفند ماه سال جاری با کویت ۲دیدار دوستانه برگزار کند و از همین رو ملی‌پوشان کشورمان روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه به کویت می‌روند تا در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۹ و ۲۰ اسفند ماه) ۲بازی تدارکاتی با تیم‌ملی این کشور برگزار کنند.

همچنین قرار است تیم‌ملی فوتسال کشورمان قبل از سفر به این کشور یک اردوی چند روزه‌ را در ایران برگزار کند تا بازیکنان با آمادگی بالایی به مصاف این حریف آسیایی بروند. بعد از بازی دوستانه تیم‌ملی فوتسال با کویت، ملی‌پوشان روز ۲۱ اسفند ماه به ایران برمی‌گردند و خود را برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کنند.

پیش از این به طور قطع اعلام شده بودکه رقابت‌های قهرمانی آسیا از ۳ تا ۱۴ فروردین ماه به میزبانی کویت برگزار خواهد شد اما عدم موافقت دولت این کشور به دلیل موج جدید شیوع ویروس کرونا باعث شایعاتی مبنی بر نامه‌نگاری آن در انصراف از این رقابتها شده است.

با این وجود با پیگیری‌های خبرنگار Fut5al در هر دو صورت میزبانی یا عدم میزبانی کویت، دو دیدار دوستانه ایران و کویت در خاک این کشور برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.