کد خبر : 189806
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 دی 1399 - 18:47
-

صمیمی در گفتگو با Fut5al :

تجربه مس از ایمان شیراز بیشتر بود/ در بازی با حفاری هم حق‌مان برد بود

تجربه مس از ایمان شیراز بیشتر بود/ در بازی با حفاری هم حق‌مان برد بود

سنگربان مس سونگون ورزقان گفت: تجربه تیم مس در این بازی بیشتر از ایمان بود و توانست از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را ببرد.

علیرضا صمیمی پس از پیروزی ۷ بر صفر تیمش برابر ایمان شیراز در گفتگو با Fut5al گفت: خدا را شکر یک بازی تاکتیکی و بسیار خوبی بود و توانستیم مقابل ایمان شیراز یک بازی خوب را انجام دهیم. بعد از بازی با حفاری اهواز که در آن بازی هم حقمان برد بود به شیراز آمدیم و موفق به شکست حریف خود شدیم.

او افزود: تیم ما در این بازی بسیار باتجربه‌تر از حریف شیرازی کار کرد و از موقعیت‌هایش نیز بهتر سود برد و خوشبختانه هم توانستیم با یک نتیجه خوب بازی را ببریم اما چیزی از ارزش‌های تیم ایمان شیراز کم نمی‌کند. انشاالله به زودی شرایط مطلوب خود را در دور برگشت لیگ بدست بیاورند و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

سنگربان مس سونگون ورزقان که برای چهارمین بار موفق به حضور در میان ۱۰گلر برتر فوتسال جهان شده، گفت: شکر خدا پس از سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بار دیگر موفق شدم در سال۲۰۲۰ نماینده دروازه‌بان های ایران و آسیا در این لیست باشم و امیدوارم لیاقتش را داشته باشم. انشاالله در پایان نظرسنجی هم بتوانم عنوان خوبی کسب کنم. ایران همواره گلرهای بزرگ وبسیار خوبی در تاریخش داشته، بزرگانی که قبل از من هم بودند و افتخارآفرین شدند و امیدوارم مزد زحمات مربیان ملی و باشگاهی خود را با عنوانی در خور بدهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.