کد خبر : 189927
تاریخ انتشار : جمعه 26 دی 1399 - 11:32
-

سرمربی اهورا در گفت و گوی اختصاصی با Fut5al:

بازیکنانم خوب کار کردند، تصمیم من اشتباه بود!/ از احترام به تصمیم داور ضرر کرده ایم

بازیکنانم خوب کار کردند، تصمیم من اشتباه بود!/ از احترام به تصمیم داور ضرر کرده ایم

محسن علیپور با انتقاد از عملکرد داوران در دو بازی اخیر تیمش گفت: برخی داوران تحت تاثیر نام بازیکنان حریف قرار گرفتند.

محسن علیپور در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان اظهار کرد: در ابتدا باید به مجموعه گیتی سند این پیروزی را تبریک بگویم. قبل از بازی پیش بینی دیداری سخت را کرده بودیم و با توجه به حضور انبوهی از بازیکنان ملی پوش و باتجربه بین المللی در تیم گیتی پسند، در تمرینات کاملا از لحاظ فنی و روحی بازیکنان را آماده یک بازی سخت کرده بودیم.

وی افزود: از شروع بازی سعی کردیم برنامه های خود را در زمین اجرا کنیم و حتی موفق شدیم تا دقایق پایانی نیمه اول از گیتی پسند پیش بیافتیم، اما متاسفانه بر اثر عدم تمرکز در چند دقیقه دو گل خوردیم و تا دقایق انتهایی بازی نتیجه نزدیک و دیدار پایاپای بود. هر لحظه می توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، که متاسفانه چندین توپ به تیر دروازه برخورد کرد و چند موقعیت عالی را از دست دادیم.

علیپور خاطرنشان کرد: به هرحال جا دارد از بازیکنان جوان و با انگیزه تیمم تشکر کنم که با دوندگی و تلاش زیاد توانستند بازی خوبی را انجام بدهند. یکی از دلایل تغیر نتیجه، تصمیم نادرست فنی بود که از سمت کادر و شخص بنده گرفته شد وگرنه بازیکنان وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند.

سرمربی اهورا در خصوص عملکرد داور مسابقه گفت: اگر در این چند سال مصاحبه هایم را مرور کنید، متوجه خواهید شد که به ندرت پیش آمده در مورد داوری چه در زمان پیروزی یا شکست بخواهم صحبتی انجام دهم و در جهت تخریب یا انتقاد از داوران زحمتکش حرفی بزنم. همیشه ضمن خسته نباشید عملکردشان را هم تحسین کرده ام و به کادر فنی و بازیکنان خود هم اجازه اعتراض و بی احترامی به داوران نداده ام. متاسفانه در ایران مربیان و بازیکنانی که به تصمیمات داوران احترام بگذارند، ضرر خواهند کرد و داوران به سمت باشگاه هایی سوت می زنند که هجمه و شلوغی زیادی داشته باشند و تحت تاثیر قرار می گیرند.

وی افزود: خیلی از باشگاه ها کوچکترین موارد داوری را در رسانه مطرح می کنند و همین باعث فشار بر داوری می شود، اما تابحال باشگاه اهورا راضی به این مساله نشده و اعتقاد شخص بنده و باشگاه بر این است که با این کار اگر مسبب محرومیت داوری شویم، نان یک خانواده را بریده ایم و به همین دلیل خیلی صبوری به خرج داده ایم. متاسفانه اما هر روز شرایط بدتر می شود و به جای احترام گذاشتن به چنین باشگاه هایی، شاهد هستیم که اهمیتی برای کمیته داوران نداریم.

علیپور گفت: در دو هفته گذشته در هر دو دیدار داوران دوم دیدارها بسیار بی تجربه عمل کردند و تحت تاثیر بازیکنان نامدار حریفان بودند و به سادگی تمرکز بازیکنان جوان ما را گرفتند و همین مسائل سبب شد تا نتیجه را از دست بدهیم. هفته قبل داور دوم دیدار با قزوین که پخش زنده هم داشت تحت تاثیر پخش زنده و بازیکنان ملی پوش حریف اشتباهات فاحشی را انجام داد و این هفته هم در شهر بهبهان داور دوم که اولین بازی خود را سوت می زد واقعا فاجعه آمیز قضاوت کرد و کاملا نتیجه را تغییر داد. فیلم بازی و اشتباهات زیاد و تاثیر گذار آن هم موجود است، اما ترجیح می دهیم ابتدا مسئولین سازمان لیگ و کمیته داوران این فیلم را ببینند. در صورت عدم توجه و به دلیل درخواست هواداران و مجموعه باشگاه از این به بعد اشتباهات را در فضای مجازی منتشر می کنیم. امیدوارم عدالت بین همه به یک شکل اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.