کد خبر : 190832
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1399 - 22:01
-

اختصاصی Fut5al :

تیم‌ملی در حال رایزنی برای بازی دوستانه با عراق/ اهواز میزبان تیم‌ملی می‌شود؟

تیم‌ملی در حال رایزنی برای بازی دوستانه با عراق/ اهواز میزبان تیم‌ملی می‌شود؟

مسئولان تیم‌ملی فوتسال ایران در تلاش هستند تا بازی دوستانه مقابل تیم‌ملی عراق را تدارک ببخشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لغو متمادی بازی‌های دوستانه در سال۹۹ همچون آذربایجان، کویت و … دامن‌گیر برنامه‌های آماده‌سازی محمد ناظم‌الشریعه حالا برای جام‌جهانی۲۰۲۱  شده تا مسئولان کمیته انضباطی تلاش کنند تا هر طور شده یک دیدار تدارکاتی برای تیم پیش از اتمام سال۱۳۹۹ برگزار شود.

در حالی که تیم‌ملی ایران جدای از برنامه‌های آماده‌سازی از عدم برگزاری بازی دوستانه از بابت رنکینگ جهانی خود هم متضرر شده است، خبر می‌رسد که رایزنی‌هایی با کمیته فوتسال عراق صورت گرفته تا حداقل یک بازی دوستانه میان تیم‌های ملی ایران و عراق در خاک کشورمان در فیفادی باقیمانده برگزار شود.

گفته می‌شود کاظم طالقانی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتبال استان خوزستان هم پای کار تیم‌ملی فوتسال آمده و حتی تلاش دارد تا در صورت مخالفت عراقی‌ها برای حضور در تهران این بازی با سفر کوتاه میهمان عراقی در شهر اهواز برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ستار جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

واقعا تیم ملى فوتسال ایران اینقدر بدبخت شده باید به عراق التماس کنه براى بازى تدارکاتى ؟!!! چرا شأن تیم ملى رو رعایت نمى کنید؟! مثل ژاپن با تیم هاى لیگ خودمان بازى کنید خیلى بهتر است تا این قدر تیم ملى را ذلیل کنید