کد خبر : 194080
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1399 - 0:01
-

غلامی در گفتگو با Fut5al :

حقمان صعود به فینال کویت بود/ الکویت دو بازیکن اوکراینی دارد اما من هم ایرانی‌ام/ در فینال از اعتبار فوتسال بانوان ایران دفاع می‌کنم

حقمان صعود به فینال کویت بود/ الکویت دو بازیکن اوکراینی دارد اما من هم ایرانی‌ام/ در فینال از اعتبار فوتسال بانوان ایران دفاع می‌کنم

لژیونر ایرانی الفتاه پس از صعود به فینال لیگ فوتسال بانوان کویت گفت: به نظرم حق ما بود که به فینال برسیم چون به معنای واقعی یک تیم هستیم.

نسیمه غلامی پس از صعود الفتاه به فینال پلی‌آف لیگ فوتسال بانوان کویت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار جذاب و پرهیجانی بود و دو تیم الفتاه و القادسیه برای صعود پای به میدان گذاشته بودند اما تیم ما بر اساس تمرینات فشرده هفته گذشته به مراتب هماهنگ‌تر و منسجم‌تر ظاهر شد و با ارائه یک بازی تاکتیکی برنده بازی نیمه‌نهایی شد و به نظر من شایستگی این پیروزی را داشت.

او با اشاره به برد ۱۲گله تیمش در این بازی گفت: ما ابتدا گل اول بازی را دریافت کردیم اما دلسرد نشدیم و با گل تساوی من، الفتاه دوباره به بازی بازگشت و توانستیم حریف قدرتمند خود را شکست دهیم. من در این بازی دو گل برای تیمم زدم و سه پاس گل دادم که از این حیث یک روز خوب برای من هم بود.

لژیونر ایرانی الفتاه تاکید کرد: از اینکه به فینال رسیده‌ایم بسیار خوشحالم و دوست دارم که این دو گلم را به پدر و مادر و خانواده‌ام تقدیم کنم که در سخت‌ترین شرایط حامی من بوده‌اند و اگر من اینجا هستم به خاطر پشت گرمی آنها است.

غلامی از تیم الکویت به عنوان یک تیم قدرتمند در فینال مسابقات یاد کرد و گفت: الکویتی‌ها تیم بسیار خوبی دارند و از حضور دو بازیکن اوکراینی که ملی‌پوش هم هستند بهره می‌برند. به هیچ عنوان این تیم را دست کم نمی‌گیریم اما نگران هم نیستم چراکه من هم یک ایرانی هستم و به عنوان یک نماینده از ایران در فینال لیگ کویت، از اعتبار فوتسال بانوان کشورم دفاع خواهم کرد.

او ادامه داد: از همین فردا برای دیدار فینال آماده خواهیم شد و تمرینات اختصاصی این بازی را انجام می‌دهیم. انشاالله اگر قهرمان شویم حتما با پرچم ایران بر روی سکوی قهرمانی حاضر خواهم شد همانطور که این تجربه شیرین را به عنوان کاپیتان تیم‌ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا را لمس کرده‌ام.

نسیمه غلامی در خصوص شانس قهرمانی تیمش نیز در خاتمه یادآور شد: ما در دو بازی دور گروهی دو بار الکویت را شکست داده‌ایم اما جنس بازی فینال همیشه متفاوت بوده است و این بازی هرگز برای ما آسان نخواهد بود. تلاش می‌کنیم که سربلند از زمین خارج شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هديه یکشنبه , ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

درود بر کاپیتان واقعى تیم ملى ایران که مثل همیشه از اعتبار و آبروى فوتسال ایران در آسیا دفاع کردى نمیدانم چرا در راى گیرى فدراسیون فوتبال حق شما را در روز روشن خوردند ولى شما در قلب ما جا دارید آفرین به شما دختر ایرانى با تعصب👏👏👏👏