کد خبر : 194127
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 9:39
-

تداخل برنامه سازمان لیگ و تیم ملی فوتسال در اردیبهشت

تداخل برنامه سازمان لیگ و تیم ملی فوتسال در اردیبهشت

همزمان با اعلام دور دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال، برنامه آماده سازی تیم ملی فوتسال ایران و سفر به تایلند هم مشخص شد؛ برنامه ای که با هفته پایانی لیگ تداخل دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سازمان لیگ فوتسال روز شنبه قرعه کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتسال را انجام داد و برنامه مسابقات این مرحله را اعلام کرد. بر اساس برنامه، هفته پایانی لیگ برتر روز ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر دعوتنامه تایلند برای چند کشور از جمله ایران را برای حضور در تورنمنت تدارکاتی که قرار است اردیبهشت ماه برگزار شود منتشر شد. در این نامه عنوان شده بود که هشت تیم برگزار کننده تورنمنتی خواهند بود که از ۲۸ اردیبهشت تا ۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

تغییر تاریخ تورنمنت تایلند

هرچند در دعوتنامه تایلند، تاریخ ۲۸ اردیبهشت برای شروع رقابت‌ها در نظر گرفته شده است، اما پیگیری ها از کمیته فوتسال نشان می‌دهد این تورنمنت از ۲۳ اردیبهشت تا ۳ خرداد خواهد بود. داود پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال در این ارتباط گفت: در نامه‌ای که برای ما ارسال شده، تاریخ ۲۳ اردیبهشت است و باید چند روز هم زودتر عازم تایلند شویم.

به این ترتیب تاریخ شروع تورنمنت درست همان روزی است که لیگ برتر به پایان می‌رسد و این تداخل بزرگ نیاز به هماهنگی دوباره و برنامه ریزی مجدد بین کمیته فوتسال و سازمان لیگ دارد.

جابری: هنوز نامه‌ای برای تیم ملی دریافت نکرده‌ایم

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص اینکه آیا برنامه لیگ تغییر خواهد کرد؟ گفت: هنوز نامه‌ای به صورت رسمی به دست من نرسیده است.

جابری در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت دریافت نامه، برنامه لیگ تغییر می‌کند؟ تاکید کرد: اجازه بدهید نامه را دریافت کنیم. این موضوع باید کتبی اعلام شود و بعد از آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

پرهیزکار: درخواست را برای سازمان لیگ ارسال می‌کنیم

موضوعی که در روزهای آینده بین کمیته فوتسال و سازمان لیگ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، احتمال برگزاری زودتر مسابقات لیگ و آزاد شدن بازیکنان تا پیش از اعزام به تایلند است. پرهیزکار در این خصوص گفت: صحبت‌های ابتدایی را با سازمان لیگ انجام داده‌ایم تا لیگ زودتر تمام شود و بازیکنان بتوانند چند روز استراحت کنند.

پرهیزکار تاکید کرد: به زودی نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم تا دوستان را در جریان برنامه تیم ملی قرار بدهیم.

حضور کدام تیم‌ها در تورنمنت تایلند قطعی است؟

ایران، ژاپن، فنلاند، هلند، اندونزی، کویت، عربستان، ویتنام، امارات و ازبکستان کشورهایی هستند که تایلند برای آنها دعوتنامه ارسال کرده و خواسته است نسبت به حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی کنند. از بین این کشورها، هشت تیم تایید خواهند شد.

به گفته پرهیزکار تاکنون حضور تیم‌های ایران، تایلند، ویتنام، ازبکستان، اندونزی، فنلاند و هلند در این بازی‌ها قطعی شده است و احتمالاً زمینه حضور یک تیم دیگر هم نهایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.