کد خبر : 194206
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 - 16:55
-

صمیمی: با مدیریت بازی به دنبال پیروزی مقابل گیتی‌پسند هستیم/ تلاش می‌کنیم اسکوربورد برد مس سونگون را نشان دهد

صمیمی: با مدیریت بازی به دنبال پیروزی مقابل گیتی‌پسند هستیم/ تلاش می‌کنیم اسکوربورد برد مس سونگون را نشان دهد

دروازه‌بان مس‌سونگون گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم اما با مدیریت بازی به دنبال پیروزی مقابل گیتی‌پسند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا صمیمی دروازه‌بان مس سونگون در گفتگو با سایت این باشگاه گفت: خدا را شکر که توانستیم مرحله دور گروهی را با سرگروهی به پایان ببریم چراکه به هر حال هدف باشگاه هم در مرحله اول همین بود. خوشبختانه توانستیم نتایج تقریبا ایده‌آلی بگیریم و از پایان دور مقدماتی تمام تمرکز خود را برای نتایج مطلوب در این مرحله گذاشته‌ایم.

او با اشاره به اولین بازی با گیتی‌پسند افزود: تجربه بازی با گیتی‌پسند را در چندین دوره لیگ در در فینال داریم و نسبت به شرایط این بازی واقف هستیم. گیتی پسند تیم پرمهره و قابل احترامی است که مربی بسیار خوب و کادرفنی و بازیکنان باکیفیتی دارد اما ما هم مس سونگون قهرمان سه دوره گذشته لیگ هستیم و انگیزه‌های خاص خودمان را برای تکرار قهرمانی‌هایمان داریم.

گلر مس این بازی را یک بازی بسیار سخت، حساس و نفس‌گیر خواند و گفت: انشاالله بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و اسکوربورد در پایان بازی به نفع ما شود. تیم بسیار خوبی داریم،کادر فنی و نفرات باتجربه و خوبی داریم که همگی برای موفقیت همدل و هم قسم شده‌اند.

وی مس را صاحب برنامه برای این بازی عنوان کرد و گفت: باید بتوانیم بازی را به نحو احسن مدیریت کنیم و در نهایت هم با یک برد خوب نتیجه را به پایان ببریم. هرگز دور از دسترس نیست و دست به دست هم می‌دهیم تا با یک بازی خوب، منطقی و با کیفیت برنده بازی اول شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.