کد خبر : 194280
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1399 - 17:31
-

شمسایی در گفتگو با Fut5al :

دو گل زدیم فکر کردیم همه چیز تمام شده است/ در مورد داوری به اندازه دریا حرف دارم

دو گل زدیم فکر کردیم همه چیز تمام شده است/ در مورد داوری به اندازه دریا حرف دارم

سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: در نیمه دوم دو گل زدیم و چندین گل دیگر را هم نزدیم که باعث شد بازیکنان فکر کنند همه چیز تمام شده و در نهایت بازی برده را باختیم.

وحید شمسایی پس از پیروزی سه بر دو برابر مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود. نیمه اول پر از اتفاق بود اما در نیمه دوم بازیکنان ما وقتی دو بر صفر جلو افتادند فکر کردند همه چیز تمام است خصوصا اینکه چندین فرصت هم برای گل سوم و چهارم داشتند و در نهایت اینطور شد که در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم نتیجه را واگذار کردیم.

او ادامه داد: حتما اشکالاتی از سوی من و کادرم بوده است که اینطور شد ولی بازیکنان تلاش خودشان را کردند و بازی تمام شد و باختیم. هنوز ۹ هفته دیگر از لیگ باقیمانده است و ما باید برای آینده تلاش کنیم.

سرمربی گیتی‌پسند با انتقاد از داوری بازی متذکر شد: من در مورد داوری اگر بخواهم صحبت کنم باید به اندازه یک دریا صحبت کنم پس بهتر است که حرفی نزنم همیشه اینجا بازی تمام شده و رفته است و تیم ما آسیب دیده است.

او افزود: با تمام احترامی که برای همه داورها قائل هستم فکر می‌کنم از قضاوت ها خیلی آسیب دیده‌ایم ولی اشکال ندارد انشاالله خدا به ایشان عمر با عزت بدهد.

شمسایی در پاسخ به سئوالی در خصوص سبک و سیاق دور نهایی لیگ چنین اظهار نظر کرد: من اصلا گله‌ای از آنچه که در مورد برگزاری لیگ به این شکل بوده ندارم. به هر حال در چیزی که به تصویب همه رسیده و برای همه است نباید به دنبال چراهای آن گشت. باید از سازمان لیگ تمکین کرد و باید مسیرمان را جلو برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

hamed چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶

با این همه بازیکن ملی پوش باخت تو زمین خودمون واقعا هیچ توجیهی نداره

محمد پنجشنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۱۶

وحید شمسایی اینقدر بگم بگم راه ننداز دوره این حرفا تموم شده !!!! داوران هم بخواهند درباره تو حرف بزنند یک اقیانوس حرف دارند بهتره باخت رو به گردن دیگران نندازى باختن با این همه ملى پوش هنر میخواد بخداا

نادر جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷

استاد با اینهمه ملی پوش ، خدم و حشم و ریخت و پاش این بود نتیجه ؟؟؟
چوب خدا صدا نداره، اول فصل جاوید را از مس سونگون فراری دادی و به خیالت هر چی بازیکن تاپ بود، دورت جمع کردی، نه داداش دیدی که بازیکن جوان (سالار اقاپور) چه گلی زد بهتون !!!!