کد خبر : 194393
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 18:09
-

گلزاده در گفتگو با Fut5al :

استعفایی در کار نبود، با قدرت ادامه می‌دهم/ در فردیس به ما کم لطفی شد

استعفایی در کار نبود، با قدرت ادامه می‌دهم/ در فردیس به ما کم لطفی شد

سرمربی تیم فوتسال تابلو نصر فردیس گفت: دلخوری‌هایی بود اما استعفایی در کار نبود و با قدرت کارم را در تیمم ادامه می‌دهم.

محمد گلزاده که شایعه استعفایش پس از برد هفته گذشته تیمش به گوش رسید، به خبرنگار Fut5al گفت: واقعیت این است که استعفایی در کار نبود اما دلخوری‌هایی از مسئولان محلی شهرستان فردیس داشتم که با جلسات برگزار شده امیدواریم این موانع برطرف شود. به هر حال تابلو نصر فردیس تنها نماینده فوتسال این شهرستان است که باید همه برای کمک به موفقیت آن دست به دست همدیگر بدهند.

او افزود: ما بعد از سه هفته بازی بیرون از خانه باید روز شنبه در ورزشگاه انقلاب کرج برابر حریف خود بازی کنیم در صورتی که در شهرستان فردیس سالن‌های خوبی داریم که اجازه بازی در آنها را به دلایلی عجیب پیدا نکردیم. جلسات ما هم در همین رابطه بود و به ما قول دادند از اول فروردین سالن در اختیار ما قرار داده شود.

سرمربی نصر فردیس البرز هر گونه مشکل با این باشگاه را رد کرد و گفت: به هر حال مدیرعامل باشگاه ما با وجود اینکه هنوز کارخانه‌اش به مرحله تولید نرسیده با تمام بضاعت ممکن از تیم حمایت می‌کند و همین که در این شرایط اقتصادی بد، حمایت از فوتسال فردیس را انجام داده از ایشان تشکر می‌کنیم.

گلزاده روند تیمش را در لیگ دسته اول رو به رشد خواند و خاطرنشان کرد: به لحاظ بدنی عالی هستیم اما با توجه به حضور ۴ بازیکن جدید هنوز به لحاظ آمادگی تیمی نتوانسته‌ایم به تاکتیک تیمی دلخواهمان دست پیدا کنیم. انجام سه بازی پیاپی بیرون از خانه سخت بود اما امتیازات خوبی جمع کردیم و انشاالله بتوانیم با مرتفع شدن مشکلاتمان در فردیس از بازی‌های خانگی نیز استفاده خوبی داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بهزاد شمس شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

گلزاده عالی کار می‌کنه و کار بلد هستند