کد خبر : 194391
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1399 - 17:28
-

شنبه پرداخت پاداش دختران فوتسالیست با تورم روز!/ پاداش قهرمانی در آسیا ۴۴میلیون شد

شنبه پرداخت پاداش دختران فوتسالیست با تورم روز!/ پاداش قهرمانی در آسیا ۴۴میلیون شد

با گذشت سه سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، گویا سرانجام قرار است پاداش قهرمانی دختران ایرانی نیز پرداخت شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از چالش‌های مدیریتی فدراسیون فوتبال در دوره گذشته، پرداخت پاداش قهرمانی فوتسال زنان در تورنمنت جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ به میزبانی تایلند بود، موضوعی که بارها وعده پرداخت آن به دختران فوتسالیست داده شد اما هیچ‌گاه عملی نشد؛ حالا پس از گذشت قریب به سه سال از برگزاری این مسابقات و کسب عنوان قهرمانی، از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد این اتفاق پیش از سال ۱۴۰۰ سرانجام عملیاتی خواهد شد.

در جلسه هفته گذشته شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال با ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش، توافقات در این زمینه برای پرداخت پاداش ۲۲ میلیون تومانی زنان فوتسالیست ایران انجام شده و از سوی این وزارت‌خانه چک در وجه فدراسیون فوتبال صادر شده است تا انتظارات برای دریافت پاداش قهرمانی به پایان برسد.

پیش از این بازیکنان تیم ملی فوتسال زنان از جمله نسیمه غلامی و فرزانه توسلی در مصاحبه‌های خود از عدم پرداخت پاداش قهرمانی گلایه کرده بودند و آن‌ها از نادیده گرفته شدن پاداش‌شان در قیاس با پول‌هایی که برای پرونده ویلموتس و … پرداخت شده بود، ابراز ناراحتی کردند.

به گفته یکی از رسانه‌ها ظاهرا سیده شهره موسوی نایب رئیس جدید زنان فدراسیون فوتبال، در توافق با یک حامی مالی توانسته پاداش دختران فوتسالیست را ۱۰۰درصد افزایش دهد و به معادل پاداشی که وزارتخانه پرداخت می‌کند، فدراسیون فوتبال نیز هم پاداش خواهد داد تا در مجموع به هرکدام از قهرمانان فوتسال زنان ایران ۴۴میلیون‌تومان پاداش برسد.

پاداشی که در فرآیند پرداخت در فدراسیون فوتبال قرار گرفته و روزهای شنبه و یکشنبه به حساب دختران فوتسالیست واریز خواهد شد و انتظار چند ساله آن‌ها برای دریافت مطالبات خود از فدراسیون فوتبال به پایان می‌رسد؛ آن‌هم در شرایطی که حالا با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال برای جبران تورم چند ساله، پاداشی دو برابر آن‌چه وعده داده شده بود، پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.