کد خبر : 194406
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 10:40
-

تیم های صعود کرده در حد لیگ برتر نیستند

رضایی : پاسخ توجه به بانوان قهرمانی آسیا است / برای حفظ کیفیت باید لیگ با ده تیم برگزار شود

رضایی : پاسخ توجه به بانوان قهرمانی آسیا است / برای حفظ کیفیت باید لیگ با ده تیم برگزار شود

سرمربی تیم مس از سطح لیگ انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران. سرمربی تیم فوتسال زنان مس رفسنجان گفت: حضور برخی از تیم‌ها در لیگ برتر سطح کیفی لیگ را پایین آورده است و نتوانستیم تاکنون لیگ پویایی داشته باشیم.

عاطفه رضایی روز جمعه اظهار داشت: قبل از آغاز لیگ برتر مطرح کردیم تا لیگ را با ۱۰ تیم ببندند و اگر اینگونه می‌شد در یک گروه قرار می‌گرفتیم، کیفیت بازی‌ها هم بالا می‌رفت و تیم‌ها در یک سطح بودند. تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمدند در سطح لیگ برتر نیستند و در یک بازی ۲۰ گل می‌خورند.

وی افزود: گروه ما نسبت به گروه دیگر سخت‌تر است و سایپا و ملی حفاری مطمئن هستند که صعود کردند. رقابت‌ها در گروه ما بیشتر است و دو تیمی که در هر دو گروه اضافه شدند با گل‌هایی که دریافت کردند، در سطح لیگ برتر نیستند.

سرمربی تیم مس رفسنجان با اشاره به اینکه سطح داوران در لیگ برتر این فصل بالا نیست، گفت: با این وجود اشتباهات آنان خیلی در سرنوشت بازی‌های ما تاثیرگذار نبود. هر چند در این فصل بسیاری از داوران به دلیل کرونا حاضر به قضاوت نیستند.

وی با بیان اینکه این بازی‌ها در سطح تیم ما نبود، خاطرنشان کرد: ما دو باخت را تاکنون تجربه کردیم و هدف خود را روی حفظ قهرمانی گذاشتیم تا با آرامش به آن برسیم اما شرایط آنگونه که می‌خواهیم پیش نمی‌رود.

رضایی یادآور شد: اگر تیم‌ها در این فصل کمتر بود، بازی‌های بهتری داشتیم و این امر محکی برای همه تیم‌ها محسوب می‌شد و لیگ پویاتر و زیباتری داشتیم.

وی با اشاره به اینکه نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال باید فکری به حال فوتسال زنان کند، افزود: زیرا در این یکسال تیم ملی وجود نداشت. اردوها نصفه برگزار شد و حتی نه اردو، برنامه و دیداری برای ملی‌پوشان نبود. فدراسیون فوتبال می‌داند هر سالی که به فوتسال زنان اهمیت داد، پاسخ آنان با قهرمانی در آسیا داده شد.

سرمربی فوتسال زنان اضافه کرد: همچنین فدراسیون فوتبال فکری به حال قهرمان لیگ برتر کند زیرا وقتی قهرمان می‌شویم نه جام چهارجانبه‌ای به ما می‌دهند و نه به بازی برون مرزی اعزام می‌شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.