کد خبر : 194410
تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 12:29
-

فوتسالیست‌ها به زودی پولدار می‌شوند

فوتسالیست‌ها به زودی پولدار می‌شوند

باید منتظر ماند و دید که در دوران مدیریت عزیزی خادم آیا این پاداش‌ها به موقع پرداخت می‌شود و یا پرونده پرداخت پاداش‌ها همچنان باز می‌ماند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ۲ سال پیش در مسابقات جام ملت‌های آسیا موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد. بعد از این قهرمانی مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال به بانوان فوتسالیست کشورمان قول داد به خاطر کسب مقام قهرمانی پاداش ویژه‌ای را برای آن‌ ها اختصاص دهد، اما از آن زمان تا به امروز نه تنها هیچ پاداشی به بانوان فوتسالیست کشورمان پرداخت نشد، بلکه پولی هم در این مدت دریافت نکرده اند و بیشتر آن‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.
حال با روی کار آمدن شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال کار‌های مربوط به پاداش فوتسالیست‌های آقایان و بانوان در دستور کار او قرار گرفته است و آن طور که شنیده می‌شود پاداش فوتسالیست‌های بانوان و آقایان کشورمان طی اوایل هفته آینده به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.
همچنین تیم ملی فوتسال آقایان کشورمان هم بعد از آنکه در دوره قبل مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۶ موفق شد عنوان سومی جهان را به دست آورد، در سال ۲۰۱۸ هم در جام ملت‌های آسیا توانست برای دوازدهمین بار به مقام قهرمانی این بازی‌ها دست پیدا کند. فدراسیون فوتبال وقت در آن زمان به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال اعلام کرد ۲ پاداش ویژه برای آقایان در نظر گرفته، اما تاکنون هیچ کدام از این وعده‌ها عملی نشده است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که در دوران مدیریت عزیزی خادم آیا این پاداش‌ها به موقع پرداخت می‌شود و یا پرونده پرداخت پاداش‌ها همچنان باز می‌ماند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.