کد خبر : 194465
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 16:47
-

تساوی در اولین بازی هفته پنجم لیگ دسته اول

تساوی در اولین بازی هفته پنجم لیگ دسته اول

اولین دیدار از هفته پنجم لیگ دسته اول عصر امروز در بندرعباس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درهفته پنجم‌ لیگ دسته اول فوتسال  باشگاه های کشورو از گروه سوم این رقابت ها تیم آیندگان هرمزگان  در سالن فجر بندرعباس به دیدار تیم مبل کریمی البرز  رفت‌. شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان در جدول رده‌ بندی گروه سوم  با پنج امتیاز در مکان چهارم و تیم مبل کریمی البرز با شش امتیاز سوم است که اختلاف یک امتیازی دو تیم حساسیت این دیدار را بیشتر کرده بود.  آیندگان برای کسب سه امتیاز آخرین بازی خانگی در دور رفت بازی را خوب شروع کرد و بعد از چند حمله روی دروازه مشکی پوشان مبل کریمی البرز توسط مصطفی رحمانی به گل رسیدند. برتری یک بر صفر نماینده هرمزگان خیلی دوام نداشت و تنها در کمتر از یک دقیقه گل مساوی را دریافت کردند و علیرضا ابوالقاسمی فرد برای مبل کریمی گلزنی کرد. در ادامه نیمه نخست و در دقیقه ۱۸ بازی تیم مبل کریمی البرز صاحب یک ضربه پنالتی شد که علیرضا ابوالقاسمی فرد گل دوم خودش و تیم البرز را به ثمر رساند. نتیجه دو بریک تا پایان نیمه نخست پا برجا ماند تا آیندگان نیمه اول را با شکست به رختکن برود. قرمز پوشان هرمزگانی که نمی خواستند در این بازی بازنده باشند نیمه دوم را طوفانی تر از نیمه اول شروع کردند و خیلی زود سینا بخشی با یک شوت زیبا بازی را دو دو مساوی کرد. شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان موقعیت گل را یکی پس از دیگری از دست می دادند تا این که بر خلاف جریان بازی برای بار سوم دروازه آن ها توسط مصطفی تیموری باز شد. این نتیجه پایان کار نبود و در یک دقیقه مانده به پایان بازی نماینده هرمزگان صاحب پنالتی شد و سینا بخشی گل مساوی را به ثمر رساند. نتیجه سه سه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند. ‌
در این بازی ارژنگ داریوش، مهرداد خانه داری، محمد بنی اسدی،  سینا بخشی،  حامد زرجام،  علیرضا صابری، حسن سپهری، امیرحسین دهقانی، مصطفی رحمانی، نوید آذری، محمد رضا آبروشن و  محمد حسین بازیار برای آیندگان هرمزگان بازی کردند.
مرتضی فراهانی، بهزاد عباسی، حمید رضا بخشی فرد، علیرضا محمودی، پوریا لهراسبی فرد، سعید گودرزی، علیرضا شیغلر،علیرضا ابوالقاسمی فرد، عباس رنجبر زاده ،مصطفی تیموری و مهدی شیر مردی بازیکنان تیم مبل کریمی البرز در این دیدار بودند.
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تیم های ایرالکو اراک،  اسپیناس زنجان ، مبل کریمی البرز،  سفیر گفتمان تهران و شاهین کرمانشاه هم گروه است.  لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پیگیری می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول این رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال آینده به پایان می رسد.  مرحله دوم این رقابت ها در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.