کد خبر : 194544
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 13:11
-

جدال گیتی پسندی های جدید و قدیم برای سه امتیاز

جدال گیتی پسندی های جدید و قدیم برای سه امتیاز

تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امروز _دوشنبه ۲۵ اسفند_ از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم کراپ الوند می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم گیتی پسند اصفهان در هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امروز _دوشنبه ۲۵ اسفند_ از ساعت ۱۵ در سالن پیروزی اصفهان به مصاف تیم کراپ الوند می‌رود.

شاگردان وحید شمسایی در بازی اول خود در مرحله نهایی برابر مس سونگون قرار گرفتند و با وجود این که با دو گل از حریف خود پیش بود اما در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ از رقیب سنتی خود شکست خورد تا شروع خوبی در مرحله نهایی نداشته باشد. پس از بازی در تیم گیتی پسند حواشی زیادی ایجاد شد تا جایی که حمید احمدی، ملی پوش قرمزها با دستور وحید شمسایی اخراج شود و در اختیار باشگاه قرار گیرد.

در آن سوی میدان تیم کراپ الوند در بازی اول خود برابر تیم سن ایچ ساوه قرار گرفت که بازی با تساوی ۲_۲ پایان یافت.

هر دو تیم برای کسب حداکثر امتیاز پا به این دیدار خواهند گذاشت. از طرفی گیتی پسند با شکست در بازی اول محکوم به پیروزی در این دیدار خانگی است و از سویی دیگر کراپ با بازیکنانی همچون مهدی جاوید، علی عابدین ، مهران عالیقدر و سعید افشار که سابقه بازی در گیتی پسند را دارند و همچنین رضا لک سرمربی اسبق گیتی پسند ، با انگیزه زیاد در این بازی هستند.

سایر بازی‌های هفته دوم مرحله نهایی (دوشنبه ۲۵ اسفند ساعت ۱۵):

مقاومت البرز _ سن ایچ ساوه

مس سونگون ورزقان _ فرش آرا مشهد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.