کد خبر : 194848
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فروردین 1400 - 2:21
-

اختصاصی Fut5al/دلیل اصلی لغو اردوی تیم ملی مشخص شد

اختصاصی Fut5al/دلیل اصلی لغو اردوی تیم ملی مشخص شد

دلیل اصلی لغو اردوی تیم ملی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که تیم ملی فوتسال ایران قرار بود از ۵ فروردین ماه اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات جام جهانی را برگزار کند با اعلام سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال این اردو لغو شد.

ناظم الشریعه دلیل لغو اردو را حساسیت و فشردگی بازی‌های لیگ برتر و لزوم حضور بازیکنان تیم ملی در تمرینات باشگاهی عنوان کرد با این حال شنیده می‌شود دلیل اصلی لغو اردوی تیم ملی مورد دیگری بوده است.

بر اساس شنیده ها پر بودن هتل آکادمی و عدم وجود اتاق خالی برای اسکان ملی‌پوشان فوتسال باعث شده تا به سرمربی تیم ملی اعلام شود قید برگزاری اردوی تدارکاتی را زده و آماده‌سازی تیم ملی را به زمان دیگری موکول کند اما با توجه به این که این دلیل به نوعی بی‌توجهی به فوتسال محسوب می‌شود از ناظم الشریعه خواسته شده تا حساسیت رقابت‌های لیگ را در این باره بهانه کند.

این در حالی است که امید می رفت با حضور عزیزی‌خادم در فدراسیون فوتبال توجه ویژه‌ای به فوتسال شده و در سال حضور این تیم در جام جهانی شاهد لغو اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن دوشنبه , ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۵۱

اگر چنین چیزى صحت داشته باشه بى عرضگى و بى مسئولیتى ناظم الشریعه سرمربى تیم ملى هست که به خاطر حفظ پست خودش سکوت میکنه و از منافع فوتسال دفاع نمیکنه با این وضع روز به روز فوتسال از این هم بد بخت تر میشه به راستى چرا این سرمربى این همه ترسو هست ؟!!!