کد خبر : 194902
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 فروردین 1400 - 11:58
-

تمجید فدراسیون فوتبال عراق از سنگربان ایرانی تیم فوتسال بانوان الزورا

تمجید فدراسیون فوتبال عراق از سنگربان ایرانی تیم فوتسال بانوان الزورا

سنگربان ایرانی تیم فوتسال بانوان الزورا نمایش خوبی مقابل تیم نفت و گاز الشمال داشت و فدراسیون فوتبال عراق از او تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در آغاز نیم فصل دوم مسابقات لیگ فوتسال بانوان عراق ۲ تیم الزورا و نفت و گاز شمال به مصاف هم رفتند. در این مسابقه اعظم آخوندی لژیونر ملی‌پوش ایرانی درون دروازه الزورا قرار گرفت.

در بازی رفت تیم فوتسال نفت و گاز شمال با ۹ گل الزورا را گلباران کرده بود، اما در مسابقه برگشت و با حضور سنگربان ایرانی، شرایط به سود الزورایی‌ها شد. این تیم در شرایطی به مصاف نفت و گاز رفت که در این دیدار ۲ بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت، اما اعظم آخوندی چند فرصت گلزنی حریف را با واکنش‌های زیبای خود مهار کرد و به نوعی می‌توان گفت ناجی دروازه الزورا شد.

برخلاف تصورات یاران آخوندی از حریف خود پیش افتادند، اما اخراج بازیکن الزورا معادلات این بازی را پیچیده کرد و در نهایت با حداقل اختلاف الزورایی‌ها با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ از حریف خود شکست خوردند تا با ۳ برد، یک مساوی و ۲ شکست و با کسب ۱۰ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گیرند.

فدراسیون فوتبال عراق پس از پایان جدال ۲ تیم الزورا و نفت و گاز شمال، به تعریف از سنگربان تیم ملی فوتسال زنان ایران پرداخت و آخوندی را ستاره این دیدار معرفی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.