کد خبر : 195104
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 11:08
-

حسن زاده:شرایط تیم ملی فوتسال اصلا خوب نیست/مقابل فرش آرا دستمان خالی بود

حسن زاده:شرایط تیم ملی فوتسال اصلا خوب نیست/مقابل فرش آرا دستمان خالی بود

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: آغاز دیرهنگام و فرسایشی شدن لیگ به بازیکنان و تیم‌ها لطمه زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل فرش‌آرا در مشهد، اظهار کرد: بازی‌های این مرحله فیزیکی، درگیرانه و تاکتیکی است. فرش‌آرا در زمین خودش کار را برای حریف سخت می‌کند. در بازی مقابل فرش آرا دستمان خالی بود و مصدوم و محروم زیاد داشتیم. اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی افزود: شرایط لیگ خوب اما کمی فرسایشی است. از هر دو گروه تیم‌های خوبی به این مرحله رسیدند و بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارند. تیمی از پیش برنده نیست و همه برای برد تلاش می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، ادامه داد: فشردگی بازی‌ها و فاصله بین آنها مناسب است، اما تعلل در آغاز لیگ کمی لطمه زد. قرار بود لیگ ابتداء مهرماه آغاز شود، اما حدود دو ماه وقفه افتاد، تیم‌ها تمرین داشتند اما بازی نمی‌کردند.

حسن‌زاده در خصوص شرایط تیم ملی ایران، توضیح داد: اصلا شرایط خوبی نداریم. در یکی دو سال اخیر به دلیل نبود امکانات و بعدتر شیوع کرونا مسابقه ای نداشتیم. امیدوارم در زمان باقیمانده تا رقابت‌های جام جهانی بتوانیم شراط ایده‌آل را مهیا کنیم تا از اعتبار فوتسال ایران دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.