کد خبر : 195100
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 0:01
-

لک: فضا‌هایی که تیم مقاومت روی آن برنامه داشت را بستیم

لک: فضا‌هایی که تیم مقاومت روی آن برنامه داشت را بستیم

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند بعد از پیروزی این تیم برابر مقاومت البرز در هفته سوم لیگ برتر، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین بعد از پیروزی این تیم برابر مقاومت البرز در چارچوب هفته سوم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی امروز برابر مقاومت البرز دیدار بسیار سنگینی بود و همین باعث شد کار ما کمی سخت شود. ما در بازی گذشته برابر گیتی پسند اصفهان با شکست بدی مواجه شدیم و به همین خاطر بازیکنانمان از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار نداشتند.

او ادامه داد: در مرحله اول ما در ۲ بازی رفت و برگشت برابر مقاومت البرز شکست خورده بودیم و همین موضوع روی مسائل روحی و روانی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. نبود بازیکنان بزرگی، چون مهدی جاوید و افشین کاظمی در این مسابقه باعث شد دستمان برای کار‌های تاکتیکی بسته شود. به هر حال با شناختی که روی تیم مقاومت البرز داشتیم و کاملا می‌دانستیم آن‌ها در ضربات ایستگاهی و ضد حمله برنامه دارند، به همین دلیل با دفاع فشرده در انتهای زمین سعی کردیم فضا‌ها را برای این تیم ببندیم که خدا را شکر تا حدود زیادی موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در پایان گفت: در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم دروازه حریف را باز کنیم، اما با بی‌دقتی بازیکنان نتوانستیم به خوبی از موقعیت هایمان بهره ببریم. در هر صورت با صحبت‌هایی که بین نیمه با بازیکنانم انجام دادم در نیمه دوم توانستیم ۲ گل بسیار خوب به ثمر برسانیم. مقاومت البرز تیم بسیار خوبی است و بازیکنان این تیم جنب و جوش بسیار خاصی در زمین دارند و از بازیکنان جوان و آینده داری برخوردار هستند. در هر صورت ما برای اینکه به جدول برگردیم باید این بازی را حتما می‌بردیم که خدا را شکر توانستیم به اهدافمان برسیم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.