کد خبر : 195371
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 19:19
-

وارد حواشی فوتسال نمی شویم

اصغری‌مقدم: برخلاف ادعاها کیفیت لیگ بسیار خوب است/ به دنبال بازی خوب و درخور نام سن‌ایچ هستیم

اصغری‌مقدم: برخلاف ادعاها کیفیت لیگ بسیار خوب است/ به دنبال بازی خوب و درخور نام سن‌ایچ هستیم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: تیم قابل‌احترامی هستیم که حریف دست و پا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نخواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری‌مقدم عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر گیتی‌پسند اصفهان در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: گیتی‌پسند تیم فوق‌العاده‌ای است و پیش‌بینی بازی سخت و سنگینی برابر این تیم داریم.

وی افزود: در ۳ هفته اول مرحله پلی‌آف نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و ۲ برد و یک تساوی داشتیم و فردا نیز باید در دیداری سخت به مصاف تیم خوب گیتی‌پسند برویم. این تیم کادرفنی خوب، بازیکنان ملی‌پوش و مدیریت خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: متأسفانه مهدی کریمی را از بازی با فرش‌آرا از دست دادیم و این بازیکن را تا آخر فصل در اختیار نداریم. نادر حنیفی را نیز تا بازی قبلی در ترکیب نداشتیم اما از روز گذشته به تیم اضافه شد و شاید بتواند فردا چند دقیقه‌ای به ما کمک کند. همچنین متأسفانه علی مروتی را به دلیل اخراج در بازی قبلی در اختیار نداریم و تیم جوان و بی‌ادعایی هستیم و شعارمان این است که روز به روز بهتر شویم و تیم‌تر باشیم.

اصغری‌مقدم ادامه داد: فکر می‌کنم تیم قابل‌احترامی هستیم که حریف دست و پا بسته‌ای برای گیتی‌پسند نخواهیم بود. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بازی خوب و در خور نام تیم سن‌ایچ انجام دهیم که با کسب نتیجه دلخواه نیز همراه باشد.

وی در پاسخ به سوالی درباره کیفیت و نحوه برگزاری لیگ امسال بیان کرد: برخلاف خیلی از افراد که ادعا می‌کنند لیگ شرایط خوبی ندارد، به نظر من وضعیت لیگ خوب است چون ما در دل لیگ و بازی‌ها هستیم و می‌بینیم که هر بازی چقدر سخت است. ۶ تیمی که به پلی‌آف صعود کردند واقعاً شایسته صعود به دور دوم بودند و تمام تیم‌ها قابل‌احترام هستند.

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه اضافه کرد: به هر حال همه تیم‌ها شرایط مسابقات در دوره کرونا را قبول کرده‌اند و اینکه بازی‌ها به هر شکل برگزار شود و نحوه برگزاری مسابقات تابع تصمیم سازمان لیگ است. مسابقات هر ۵ یا ۶ روز یک‌بار برگزار می‌شود و باید لیگ را به هر ترتیبی به خاطر تیم ملی و بازیکنان فوتسال به پایان می‌رساندیم که این اتفاق دارد می‌افتد. این دوره از لیگ هم به نحو احسن در حال برگزاری است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

اصغری‌مقدم خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که تیمی بی‌حاشیه باشیم و حواشی وارد تیم و حتی فوتسال کشور نشود. تلاش می‌کنیم فردا نیز بازی بدون حاشیه‌ای به نمایش بگذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.