کد خبر : 195352
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 14:23
-

سرمربی تیم‌ملی دانش‌آموزی مدیرعامل تیم لیگ دسته سومی شد/ مالک ره‌سو: چشم‌انداز ما حضور در لیگ‌برتر با بازیکنان بومی است

سرمربی تیم‌ملی دانش‌آموزی مدیرعامل تیم لیگ دسته سومی شد/ مالک ره‌سو: چشم‌انداز ما حضور در لیگ‌برتر با بازیکنان بومی است

یاشار مطلب‌زاده سرمربی تیم‌ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران، مدیرعامل باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا اکبرزاده مالک باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز که در لیگ دسته سوم کشور مشغول به فعالیت شده گفت: با هدف بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان فوتسال تبریز این باشگاه را تاسیس کردیم و مدیرعاملی این باشگاه را هم به کسی سپردیم که سابقه ارزشمندی در کار کردن با پایه‌ها دارد.

او افزود: ما در قبال حوزه فعالیت خود مسوولیت اجتماعی داریم و تصمیم گرفتیم بخشی از درآمد خود را در ورزش صرف کرده و باشگاه فناوران ارتباطات “ره‌سو” تبریز تاسیس کردیم. البته که چشم‌انداز ما حضور در سطح اول فوتسال ایران است که با برنامه و گام به گام خواهد بود و فعلا مجوز حضور در مسابقات لیگ دسته ۳ کشور را دریافت و در این سطح مسابقات حضور خواهیم یافت.

مالک ره‌سو تبریز تاکید کرد: در سال‌های گذشته ۲ باشگاه دبیری و مس‌سونگون از تبریز در لیگ برتر حضور داشتند که با عدم تیمداری باشگاه دبیری در فوتسال و استفاده از بازیکنان غیربومی در مس‌سونگون، عملا حضور بازیکنان تبریزی در سطح اول فوتسال کشور کمرنگ شده و ما برای پر کردن این خلاء و با هدف بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان جوان آذربایجان‌شرقی و تبریز وارد گود شدیم.

مالک باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز افزود: در این باشگاه روش کاری ما سیستماتیک و روی برنامه بوده، هزینه‌ها را مدیریت خواهیم کرد و عقب نخواهیم نشست و فعلا در فوتسال تیمداری و در فوتبال هم با باشگاه آرتام تفاهم‌نامه امضا کرده و در سال آینده آکادمی فوتسال این باشگاه برای شناسایی استعدادهای استان و تبریز افتتاح خواهد شد.

اکبرزاده گفت: اهل شعار دادن نیستم و کاری که در توانم نباشد را عنوان نمی‌کنم و در حوزه فوتسال هم شناخت کافی برای ورود نداشتیم اما به واسطه آقای دکتر مطلب‌زاده که سال‌ها‌ در فوتسال هم در بازیکنی و هم مربیگری در سطح ملی حضور داشتند و حضور ایشان در این مجموعه، وارد این عرصه شدیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع مالی باشگاه تعریف و در سطح لیگ ۳ هیچ باشگاهی به اندازه ما هزینه نکرده و تیمی از بازیکنان خوب فوتسال تبریز تشکیل و امیدواریم در مسابقات دسته ۳ فوتسال کشور که به صورت متمرکز با میزبانی باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز، برگزار می‌شود شاهد صعود این تیم به مرحله بعدی باشیم و جا دارد از آقایان جابری و خاکی‌زاد که نهایت همکاری با باشگاه ما را داشتند، تشکر نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.