کد خبر : 195368
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 19:13
-

سن ایچ ساوه تیم بسیار خوبی است

هاشم‌زاده: بازی به بازی پیش می‌رویم/ هیچ بازیکن کرونایی نداریم

هاشم‌زاده: بازی به بازی پیش می‌رویم/ هیچ بازیکن کرونایی نداریم

مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: فردا بازی سختی در پیش داریم و تمرکز خود را تنها بر بازی با سن‌ایچ معطوف کرده‌ایم و به شرایط جدول و امتیاز حریفان نگاه نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم‌زاده عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر سن‌ایچ ساوه در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: سن‌ایچ ساوه صدرنشین جدول و تیم بسیار خوبی است که با سرمربیگری جواد اصغری‌مقدم نتایج خوبی در فصل جاری کسب کرده است. تلاش می‌کنیم به جدول و امتیاز حریفان نگاه نکنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم بهترین کیفیت خود را ارائه دهیم.

وی افزود: فردا بازی سختی در پیش داریم و تمرکز خود را تنها بر بازی با سن‌ایچ معطوف کرده‌ایم و به بازی‌های آینده خود فکر نمی‌کنیم. امیدوارم پله به پله پیش برویم و نتایج خوبی کسب کنیم.
مربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره غایبان تیمش برای دیدار فردا گفت: هیچ بازیکن کرونایی نداریم. جواب تست یکی دو نفر از اعضای کادرفنی تیم منفی شده و نتیجه تست سایر اعضای کادرفنی نیز امشب اعلام می‌شود که ان‌شاءالله منفی باشد و بتوانیم با حضور تمام اعضای کادرفنی به مصاف سن‌ایچ برویم. چند بازیکن مصدوم از جمله قدرت بهادری و حمید احمدی داریم که فردا بازی نمی‌کنند. شفیعی هم مصدومیتی جزئی دارد که احتمالاً به بازی فردا می‌رسد و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

هاشم‌‌زاده در پاسخ به به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به انتظار فوتسال‌دوستان اصفهانی برای قهرمانی گیتی‌پسند چه برنامه‌ای برای جبران اختلاف امتیاز تیمش با صدر جدول دارد، بیان کرد: همان‌طور که گفتم به جدول نگاه نمی‌کنیم و تمام تمرکز ما معطوف به بازی با سن‌ایچ ساوه است. فیلم بازی این تیم را دیده و آنها را آنالیز کرده‌ایم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.