کد خبر : 195618
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 14:06
-

لطفی:با نگاه محترمانه به تیم ها نگاه نمی‌شود/اختلاف مقاومت و مس سونگون ۵ گل نبوده و نیست

لطفی:با نگاه محترمانه به تیم ها نگاه نمی‌شود/اختلاف مقاومت و مس سونگون ۵ گل نبوده و نیست

مربی تیم مقاومت البرز از بازی با مس سونگون میگوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد لطفی مربی تیم مقاومت البرز در مورد بازی تیمش مقابل مس سونگون گفت: اعتقادم بر این است که هر دو تیم در داخل زمین زحمت می کشند و هر تیمی که تلاش بیشتری انجام دهد نتیجه آن را خواهد دید و سه امتیاز را کسب خواهد کرد . متاسفانه ما در مرحله دوم مسابقات شاهد این هستیم که با نگاه محترمانه به تیم ها نگاه نمی‌شود و ارزش‌گذاری تیم ها بر اساس سوابق تیم ها و مقام هایی که کسب کردند است به عنوان مثال تیم مقاومت در ۱۲ بازی دور قبل و ۴ بازی این فصل هیچ کدام از بازیکنان و کادرفنی ما کارت قرمز مستقیم نداشتند جز همین بازی با مس اما برای بازی های ما تاکنون داوری که برند باشد و بین المللی باشد و تجربه بالایی داشته باشد در نظرگرفته نشده به جز یک بازی که آقای حفیظی برای سوت زدند.

 وی افزود: چرا باید به تیم‌ما با نگاه احترام آمیز نگاه نشود ولی برای تیم های خاص داوران خوب و بین المللی که تجربه بالایی دارند و سال‌ها در لیگ برتر قضاوت می کنند درنظر گرفته شود. 

مربی مقاومت ادامه داد: رسالت تیم مقاومت اخلاق مداری است و رعایت اصول پهلوانی در کنار ورزش قهرمانی ولی دلیل نمی شود که به مقاومت نگاه محترمانه نداشته باشند و خواهشم این است که برای مقاومت هم داوران باتجربه تر استفاده شود. 

لطفی با بیان اینکه اگر فقط به تیم‌هایی نگاه کنیم که درآمد خوبی دارند و به تیم‌هایی که وضعشان خوب نیست توجه نشود فوتسال ضرر خواهد کرد اذعان داشت: فوتسال در تمام ایران گسترش دارد و باید به همه تیم‌ها به یک شکل نگاه شود.

 وی افزود: از سازمان لیگ فوتسال تشکر می کنم که با توجه به وضعیت کنونی و شرایط شیوع بیماری کرونا لیگ را برگزار می کند . تیم مقاومت البرز امسال نتایج خوبی گرفته و از داشته های خودش و دانش کادر فنی فوتسال نوینی را ارائه دادیم. باید همه با احترام به تیم ما نگاه کنند و به شخصیت تیمی مقاومت که متحول شده احترام بگذارند.

لطفی در پایان با بیان اینکه اختلاف تیم ما و مس سونگون ۵ گل نبوده و نیست و این عواملی چون داوری در این نتیجه دخیل بود تاکید کرد: با اخراج اشتباه مرتضی عزتی شیرازه تیم از هم پاشید تا بازی را به این شکل واگذار کنیم. هدف مقاومت معرفی بازیکنان جوان به لیگ کشور و فوتسال ایران و تیم ملی است و دوست داریم که تیم ملی پشتوانه‌ای خوبی داشته باشد و جوانان پشتوانه خوبی برای آینده تیم ملی فوتسال باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.