کد خبر : 195623
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 14:51
-

محمدی : نباید فکر کنیم چون کراپ ملی‌پوش دارد پس باید قهرمان شود / مشکلات شخصی دلیل جدایی از فرش آرا بود

محمدی : نباید فکر کنیم چون کراپ ملی‌پوش دارد پس باید قهرمان شود / مشکلات شخصی دلیل جدایی از فرش آرا بود

دروازه‌بان تیم کراپ الوند از وضعیت تیمش می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گلر تیم کراپ الوند گفت: سه سال در فرش‌آرا بازی کردم و بردن این تیم برایم سخت بود، اما خوشحالم که با سه امتیاز مشهد را ترک می‌کنیم.

مسعود محمدی در خصوص دیدار تیمش مقابل فرش‌آرا در هفته چهارم از دور دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی پیش‌ رو داریم و خوشحالم که با سه امتیاز مشهد را ترک کردیم.

وی در خصوص دیدار با تیم سابقش در مشهد، عنوان کرد: سه سال در فرش‌آرا بازی کردم و شکست دادن این تیم برایم سخت و دشوار بود، زیرا به فوتسال مشهد بدهکار هستم.

گلر ملی‌پوش کراپ الوند بیان کرد: کراپ از لیگ یک به لیگ برتر آمده و هنوز نوپا است. کراپ در سال‌های آینده جایگاهی درخشان در فوتسال ایران خواهدداشت. در لیگ امسال هم تلاش می‌کنیم جایگاهی در شان این تیم کسب کنیم.

محمدی گفت: نباید فکر کنیم چون کراپ ملی‌پوش دارد پس باید قهرمان شود. امیدوارم همه به کراپ کمک کنند تا این تیم در آینده بتواند به عنوان یک تیم باثبات و قوی در لیگ حضور داشته باشد.

وی در خصوص جدایی‌اش از تیم فرش‌آرا، توضیح داد: دلیل اصلی جدایی من از فرش‌آرا، مشکلات شخصی و خانوادگی بود. مجبور بودم تیمی انتخاب کنم که به محل سکونتم نزدیک باشد. دلیل انتخاب کراپ الوند این بود که احساس می‌کنم در آینده تیمی باشخصیت و باثبات خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.