کد خبر : 195672
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1400 - 18:04
-

مرتضایی:عملکرد داوران فوتسال بهتر شده است/ برای قهرمانی به ابزار و ساختار نیاز داریم

مرتضایی:عملکرد داوران فوتسال بهتر شده است/ برای قهرمانی به ابزار و ساختار نیاز داریم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد ، درباره بازی سه شنبه این تیم برابر سن ایچ ساوه در هفته پنجم از دور نهایی لیگ برتر اظهار داشت: در ۲ فصل اخیر مسابقات لیگ برتر تیم ما بیشتر از هر تیم دیگری با سن ایچ ساوه بازی کرده است. به همین دلیل شناخت خوبی از این تیم داریم. سال گذشته در مرحله پلی آف در ۲ بازی رفت و برگشت برابر این تیم بازی کردیم و امسال هم در ابتدای فصل ۲ بار به صورت رفت و برگشت با این تیم بازی کردیم. سن ایچ ساوه تیم بسیار خوب و منظمی است که با برنامه بازی می‌کند.

سن ایچ ساوه در مرحله دوم با قرعه خوبی رو به رو شد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: به نظر من قرعه‌ای که سن ایچ ساوه در مرحله دوم با آن رو به رو شد خیلی بهتر از تیم ما بود. آن‌ها توانستند با کسب یک پیروزی روحیه خوبی بگیرند، همین باعث شد مس سونگون قهرمان ۳ فصل گذشته مسابقات لیگ را شکست دهند. متاسفانه قرعه‌ای که ما با آن رو به رو شدیم چندان خوب نبود به طوری که برابر تیم‌های مقاومت البرز، مس سونگون و کراپ الوند قزوین شکست خوردیم و برابر گیتی پسند اصفهان هم یک تساوی به دست آوردیم.

مصدومیت بازیکنان کار دست ما داده است

مرتضایی ادامه داد: فکر می‌کنم اگر بتوانیم ۳ امتیاز بازی برابر سن ایچ را کسب کنیم قطعا به جدول برخواهیم گشت و اتفاقات بسیار خوبی برای ما رخ خواهد داد. متاسفانه مصدومیت‌ها کار دست تیم ما داده است. بازیکنان جوان ما بسیار خوب کار کرده اند.

مجید خزایی را در اختیار نداریم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد درباره غایبان این تیم برای بازی سه برابر سن ایچ ساوه گفت: در بازی با سن ایچ ساوه مجید خزایی را باز هم در اختیار نداریم. علی ابراهیمی، معین افشار و محمد بیضایی نژاد را هم نمی‌توانند بازی کنند. از علی رحیمی (دروازه بان تیم فوتسال فرش آرای مشهد) و علی رستمی را هم به خاطر آسیب دیدگی نمی‌توانیم استفاده کنیم.

در مرحله اول بازیکنان جوان جور مصدوم‌ها را ‌کشیدند

مرتضایی در پاسخ به این سوال که چرا فرش آرا آن شادابی مرحله اول لیگ برتر را ندارد بیان داشت: در مرحله اول وقتی بازیکنان مصدوم می‌شدند بازیکنان جوانی داشتیم که جای مصدومان را در ترکیب پر می‌کردند، اما نزدیک به ۲ ماه است که ۳ بازیکن را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداریم و احتمالا نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. آن بازیکنانی هم که داریم ممکن است در ادامه مسابقات دچار آسیب دیدگی شوند.

برای قهرمانی به ابزار و ساختار خوب نیاز داریم

مرتضایی اظهار داشت: بعید می‌دانم بتوانیم قهرمان لیگ شویم، زیرا از اول هم ما داعیه قهرمانی نداشتیم. هر چند تیم ما در ابتدای فصل فوق العاده بازی می‌کرد و همین موضوع ما را امیدوار کرد تا بتوانیم قهرمان شویم، اما برای قهرمانی در لیگ باید ابزار و ساختار بسیار خوبی در اختیار داشته باشید. فرش آرا امسال نسبت به بضاعتی که داشت خیلی خوب کار کرده است.ب

 

بعداز عید داوری ها خیلی بهتر شده است

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در پایان درباره عملکرد داوری در مسابقات مرحله دوم لیگ برتر گفت: به نظر من بعد از تعطیلات عید نوروز عملکرد داوران فوتسال بهتر شده است. متاسفانه قبل از عید یک سری تفکرات باعث شد عملکرد داوری ضعیف باشد، اما همانطور که گفتم بعد از عید نمایش داوران بسیار خوب بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.