کد خبر : 195739
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 11:25
-

سرمربی چیپس کامل مشهد: برای سه امتیاز به مصاف رعد اصفهان می‌رویم/ چند بازیکن جوان و باتجربه جذب کردیم

سرمربی چیپس کامل مشهد: برای سه امتیاز به مصاف رعد اصفهان می‌رویم/ چند بازیکن جوان و باتجربه جذب کردیم

محسن جنگی از شرایط آرمانی تیمش برای رویارویی با رعد پدافند اصفهان پس از تعطیلات نیم فصل لیگ یک گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال چیپس کامل که علیرغم حمایت‌های مالک علاقمند و ورزشی خود هنوز نتوانسته به جایگاه دلخواهش دست پیدا کند در دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال کشور انگیزه‌های بالایی برای جبران مافات دارد. محسن جنگی سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل در گفتگو با Fut5al گفت: خدا را شکر می کنم که تقریبا در یک ماهی که در نیم‌فصل فرصت داشتیم، تمرینات خوب و فشرده‌ای را پشت‌سر گذاشتیم.

او افزود: با انگیزه و تلاشی که در تمرینات ما شکل گرفت به لطف خدا شرایط بچه‌های ما خیلی عالی است و انشاالله آماده یک بازی خوب هستیم تا بتوانیم روند خوب چیپس کامل را از همین ابتدا شکل بدهیم.

سرمربی چیپس کامل از اضافه شدن چند بازیکن به این تیم در نیم فصل خبر داد و گفت: چند بازیکن جوان و با تجربه به تیم ما اضافه شدند که انشاالله به ما کمک خواهند کرد ضمن اینکه در نیم فصل دو بازیکن خوب و ارزنده را از دست دادیم که برایشان آرزوی موفقیت دارم.

محسن جنگی در خصوص بازی با رعد پدافند اصفهان یادآور شد: بازی با رعد یک بازی بسیار سخت است که برای پیروزی در آن به غیرت و جنگندگی بازیکنان در کنار آنچه در تمرینات مرور کرده‌ایم احتیاج داریم و انشاالله بتوانیم از این بازی سه امتیاز را بگیریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.